سردار پورجمشیدیان در تجمع بسیجیان تبریز:

فرهنگ و تفکر بسیج در عالم اسلام رو به گسترش است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان تبریز در مصلی امام خمینی(ره) این کلان شهر، گفت: فرمان بسیج فقط فرمان حضور فیزیکی در مقابل تهدیدات نیست، بلکه نقش فیزیکی بسیجیان یک فرهنگ و تفکر و در حال حاضر در عالم اسلام رو به گسترش است و باید آن را روز به روز گسترش دهیم.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۱۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اکبر پورجمشیدیان افزود: فرمان تشکیل بسیج مستضعفین مختص به یک زمان خاص نیست، بلکه برای همه زمان‌ها است و البته بسیج منحصر به ایران و شعارهای ایران نبوده، بلکه این فرمان در راستای صدور فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه بسیج در همه عرصه‌ها از جمله نظامی و امنیتی بسیار فعال است، گفت: نقش بسیج با این فرهنگ و تفکر در بین برادران ارتشی نقشی بسیار چشمگیر بوده و این افتخاربزرگی برای نیروهای مسلح است.
پورجمشیدیان با بیان اینکه نقش بسیج در ایجاد امنیت پایدار کشور قبل از دوران مقدس و بعد از آن بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: بسیج افتخار دارد تا در پیگیری این مقام بزرگ بسیجی و تفکر بسیجی نقش‌آفرینی می‌کند.
وی اظهارداشت: بسیج در ایجاد امنیت همچنان نقش‌آفرین است به طوری که بسیجیان لشکر عاشورا در پیچیده‌ترین و سخت‌ترین مناطق امنیتی شمال‌غرب کشور را هدایت و امنیت را برای آحاد مردم ایجاد می‌کنند.
پورجمشیدیان بیان کرد: این قهرمانان بسیجی بودند که در هشتم دی ماه به تبعیت از نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به خیابان‌ها آمدند و آن حماسه بزرگ را آفریدند از این‌رو نقش مردم تبریز در حماسه نهم دی ماه یک نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر است.
وی اضافه کرد: بسیجیان در جبهه فرهنگ هر کدام یک پیام انقلاب هستند و در عرصه‌های علمی و فناوری نیز نقش پرثمری ایفا می‌کنند.
پورجمشیدیان گفت: در دفاع از حرم اهل بیت (ع) شاهد بودم که در جبهه مقاومت اسلامی، نقش بسیجیان و پاسداران یک نقش قابل توجهی بود.

فرهنگ و تفکر بسیج در عالم اسلام رو به گسترش است
وی یادآوری کرد: قهرمانانی مانند شهید عباس عبداللهی در کسوت بسیجی در جبهه مقاومت ظاهر شدند و نقش‌آفرینی کردند .
پورجمشیدیان با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان کشورهای اسلامی گفت: دیروز رهبر معظم انقلاب خطاب به سران کشورهای اسلامی فرمودند «خودتان را از ولایت طاغوت رها کنید و به ولایت الله بپیوندید» و ما این فرمان را در دستور کار خود قرار می دهیم.
وی در پاسخ به تهدیدهای دشمنان علیه ملت ایران اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است و من اینجا با صدای بلند می‌گویم که اگر یکی بزنید 10 تا خواهید خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار