جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان دراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان مرزی میرجاوه گفت: بسیج جزء جوهره وجودی انقلاب اسلامی است، تا زمانی استقلال و ازادی شعار انقلاب ماست تقابل و تعارض نظام سلطه با انقلاب اسلامی نیز وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۲۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه؛ اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان مرزی میرجاوه به مناسبت سالروز گرامیداشت بسیج مستضعفین با حضور اعضای گردان های بسیج و مسئولین این شهرستان مرزی برگزار شد.

سردار محمد ناطری، جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: در هفته وحدت و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام هستیم و امیدواریم خداود توفیق دهد تا وحدت و انسجام را در استان همچنان گذشته همیشه حفظ کنیم و همیشه بسیجی بمانیم.

وی افزود: بعد از پیرزی انقلاب از انجایی که ماهیت انقلاب ما اسلامی بود و دو شعار اساسی استقلال، ازادی جمهوری اسلامی را به عنوان راهبرد اساسی خود بیان کرده بود، نظام سلطه و دشمنان را عصبانی کرد ،درتاریخ 5 آذر 58 جمعی از جهادگران سازندگی و پاسداران به حضور امام خمینی(ره) رسیدند و امام راحل فرمودند که مملکت اسلامی باید همه اش نظامی باشد و مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد و فرمان دستور بسیج راصادر کردند.

سردار ناظری با اشاره به نقش موثر بسیج در 8سال جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: پس از اینکه امام راحل(ره) فرمان دستور تشکیل بسیج ار دادند ، عده ای به ایشان اعلام کردند که با توجه به ارتش و سپاه نیازی به بسیج نیست اما امام تاکید کردند به زودی به اهمیت وجود بسیج خواهید رسید در زمان جنگ تحمیلی که بنی صدر خائن اجازه مقابله با دشمن را نمی دهد رزمندگان ما در ارتش و سپاه به مقابله با دشمن پرداختند و حضرت امام خمینی(ره)در اینجا فرمودند ارتش و سپاه و بسیج با هم به مقابله با دشمن بپردازند و در اینجا اهمیت وجود بسیج در پیروزی های جنگ نمایان شد.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: بسیج جزء جوهره وجودی انقلاب اسلامی است، تا زمانی استقلال و ازادی شعار انقلاب ماست تقابل و تعارض نظام سلطه با انقلاب اسلامی نیز وجود دارد چراکه نظام سلطه به دنبال تسلط برماست و نظام سلطه به دنبال قلدری، چپاول و منفعت طلبی است اگر بخواهیم از انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی دفاع کنیم با بر بسیج تکیه کنیم و بسیج بهترین و مناسبترین پاسخی است که حضرت امام خمینی (ره) به نیاز جمهوری اسلامی برای مقابله با دشمن دادند.

این مسئول با بیان اینکه بسیج در عرصه های مختلف دفاع از کشور حضور داشته است، تاکید کرد: هرگاه آرمان ها و دستاوردهای انقلاب مورد تهدید قرار گرفته بسیج وارد میدان شده و از انقلاب دفاع کرده است، بسیج در عرصه دفاع در جنگ سرد و جنگ نرم بسیج حضور داشته و در حنگ تحمیلی نشان داد که قدرت بسیج می تواند با ارتش های بزرگ جهان مقابله کند.

وی تصریح کرد: نظام سلطه میلیاردها دلار برای پیدایش داعش هزینه کرد اما با ورود بسیج و تفکر بسیجی امروز شاهد شکست داعش و امریکا در منطقه هستیم و امروز نیروهای حشدالشعبی عراق از کشور خود دفاع می کنند.


سردار ناظری بیان کرد:درجریان فتنه 88 و نا آرامی های 96 ورود بسیج در کنار سایر نهادهای امنیتی کشور را به آرامش رساند و فتنه را خنثی کرد در حوادث مختلف کشور بسیج وارد عمل شده است و کارنامه درخشانی دارد در جنگ نرم دشمن و جنگ فرهنگی کاری که بسیج انجام داد هیچ نهادی نتوانست این نقش را ایفا کند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: استراتژی جنگ نرم در وزارت خزانه داری آمریکا تنظیم می شود شاهد بودیم در تحریم های اخیر، آمریکا در عرصه های مختلف با گروه اقدام علیه ایران واردعمل شدند اما راه به جاییی نبردند و قصد داشتند برنامه دیگری را در 13 آبان همراه با سایر همدستانشان در منطقه پیاده کنند اما با رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب و تفکر انقلابی وبسیجی توانستیم با همه تحریم ها و تهدیدها مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید همواره بیدار و آگاه باشیم و از دشمن غفلت نکنیم، عنوان کرد: جمهوری اسلامی با تدابیر رهبر و حضور شما مرزداران بسیجی، انشالله چهل سالگی خود را جشن خواهد گرفت اما شما در نقطه استراتژیکی در شهرستان میرجاوه زندگی می کنید، دشمن هوشیار است و از غفلت ما سو استفاده می کند باید آگاه و بیدار باشیم چون دشمن ما را رصد می کند و قران نیز به این موضوع اشاره دارد و همه ما باید بیدار هوشیار باشیم تا با غفلت ، دشمن بر ما نتازد یک مسلمان هرگزنباید غافل باشد.

ارسال نظرات