فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه گفت: امروز در آستانه 40 سالگی انقلاب در شرایطی هستیم که تمام جبهه حق در مقابل جبهه کفر قرار گرفته و در مقابل تمام دنیای کفر سینه سپر کردیم و از حریم و کیان اسلام ناب محمدی دفاع می کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۲۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، سرهنگ پاسدار علیرضا زوری، فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه در حماسه حضور بسیجیان، اظهار کرد: در مقطعی از تاریخ بشریت در حال زندگی هستیم که به برکت انقلاب اسلامی بیش از هر زمانی به خداوند متعال نزدیک هستیم و توانستیم به قله های پیشرفت دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: امروز در آستانه 40 سالگی انقلاب در شرایطی هستیم که تمام جبهه حق در مقابل جبهه کفر قرار گرفته و در مقابل تمام دنیای کفر سینه سپر کردیم و از حریم و کیان اسلام ناب محمدی دفاع می کنیم.

سرهنگ زوری بیان کرد: امروز شاهدیم که دشمنان اسلام مردم بی گناه یمن را به خاک و خون می کشند و دست برخی سران اسلامی به خون این مسلمانان آغشته است و انقلاب اسلامی به حمایت از مردم مظلوم یمن پرداخته است ،امروز به برکت خون شهیدان شیعه و سنی امنیت امروز در کشور و استان ما برقرار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه تاکید کرد: شکر نعمات خداوند سببب افزایش نعمت امنیت خواهد شد امنیت و اقتدار امروز کشور از نعمات انقلاب و اسلام در کشور ماست شجره طیبه بسیج یادگار امام راحل را فراموش نکنید شهدا میوه های این درخت هستند قدر این نعمات را در کشور بدانیم بسیجیان لشکریان بی ریا و مخلص این انقلاب هستند که تلاش می کنند نیازهای جامعه را برآورده کنند گروه های جهادی در تمامی عرصه ها در حال فعالیت هستند.
ارسال نظرات