سرپرست سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان لرستان:

لزوم توجه به ظرفیت نخبگان در لرستان

سرپرست سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان لرستان با اشاره به اینکه کافی به نخبگان نشده است گفت: بخشی از این تکلیف بر عهده‌ نخبگان و بخشی به عهده سازمان‌ها و مراکز متولی و مرتبط با نخبگان است.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگززاری بسیج از لرستان، مهدی رضایی‌نژاد امروز در ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوري که در سالن جلسات دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد، اظهار داشت: ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری باهدف تجلیل از نخبگان و مبتکران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سند ۱۴۰۴ این مورد در نظر گرفته‌شده که ایران در منطقه به لحاظ تولید علم در رتبه‌های اول قرار گیرد. افزود: منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جنبش نرم‌افزاری نیز مؤید این مسئله است که رسیدن به این جایگاه بدون توجه به نخبگان و جامعه نخبگی امکان‌پذیر نیست.

سرپرست سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان لرستان با اشاره به اینکه توجه کافی به نخبگان نشده گفت: بخشی از این تکلیف بر عهده نخبگان و بخشی به عهده سازمان‌ها و مراکز متولی و مرتبط با نخبگان است.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری به‌نوبه خود این وظیفه را انجام داده و در همایش امروز باهدف ایجاد و حفظ انگیزه برای نخبگان اقدام به تجلیل از این برگزیدگان علمی کرده است که در طرح‌های ارسالی به دبیرخانه از پایگاه‌های علمی پژوهشی افرادی برگزار شد برگزیده شدند که در این جشنواره از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

رضایی‌نژاد عنوان کرد: رونمایی از محصولات مرکز پلاسما و لیزر و نمایشگاه از دستاوردهای علمی در حاشیه این جشنواره نیز از حواشی این همایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات