فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان

تفکر بسیجی الگوی موفق و موردنیاز دستگاه‌های دولتی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت:تفکر بسیجی به‌عنوان الگوی موفق و موردنیاز دستگاه‌های دولتی است، در دوره اسلامی کردن دولت به معنای عام هستیم و همه در تحقق هدف‌های پنج‌گانه به دنبال این هستیم که اسلامی‌تر شویم
کد خبر: ۹۰۸۳۳۳۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در جلسه شورای اداری استان و تجلیل از خادمان بسیج اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پروسه‌ای تعریف کردند که بنا بود در این فرآیند ختم جمهوری اسلامی را تا 22 بهمن سال گذشته اعلام کنند که این امر محقق نشد.

وی بیان کرد: پس از یک سال بازهم می‌خواستند این نقشه را عملی کنند و تابستان داغ را مطرح کردند ولی چهلمین سال انقلاب اسلامی سال تثبیت اقتدار جهانی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی اقتدار جهانی‌اش ثبت می‌شود؛ در این درگیری و دوئل وضعیت آن‌ها به دلیل اینکه صف مستکبران ازهم‌پاشیده است، در شورای امنیت سازمان چین و روسیه خطشان را جدا کرده و عدم‌حمایت خیلی کشورها از آمریکا و نقش بر آب شدن فتنه جنگ‌های نیابتی داعش که بسیار جنگ سختی بود و بنا بود جنگ مذهبی به راه بیندازند ولی ناتوانی آن‌ها تثبیت شد و نتوانستد حتی یک پیروزی به دست بیاوردند.

سردار کشکولی افزود: عمده تلاش دشمن‌روی جنگ اقتصادی، روانی و رسانه‌ای است و سه تا دستاورد را تعریف کرده که راهبردی‌ترین آن این است که در داخل روحیه انقلابی و اسلامی را در مردم تخلیه کند.

وی بابیان اینکه دشمن به دنبال این است که تأثیرات شگرف انقلاب اسلامی را در منطقه کاهش، حوزه نفوذ جمهوری اسلامی را کمرنگ و امنیت رژیم اشغالگر را تثبیت و قطعی کند خاطرنشان کرد: رزمایشی در شهریورماه و همایشی در مهرماه امسال برگزار کردیم که نمایشی از قدرت لایزال مردم‌سالاری دینی بود و 25 هزار بسیجی گرد هم آمدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: 400 هزار نفر بسیجی عادی در استان وجود دارد که در همایش 25 هزارنفری، 23 هزار و 800  نفر از بسیجیان فعال شرکت کردند که پیام پایداری و مقاومت به دشمنان داد، سبب آرامش خاطر برای خاطر آشفته مردم که ناشی از جنگ فضای مجازی و رسانه‌ای بود شد و آرامشی در مردم ایجاد کرد.

وی بابیان اینکه هر جا خلعی است وظیفه بسیج است که با دفاع همه‌جانبه ورود کند عنوان کرد: به‌عنوان پشتیبان همیشگی دولت‌ها برداشتمان این است که تفکر بسیجی تلفیق روحیه انقلابی و اسلامی است.

سردار کشکولی اظهار داشت: تفکر بسیجی به‌عنوان الگوی موفق و موردنیاز دستگاه‌های دولتی است، در دوره اسلامی کردن دولت به معنای عام هستیم و همه در تحقق هدف‌های پنج‌گانه به دنبال این هستیم که اسلامی‌تر شویم؛ در دوره سخت جنگ رسانه‌ای هستیم و با معرفی الگوها، همکاری و وحدت نوع مدیریت جهادی را در خود به وجود بیاوریم؛ فردا از پاکبانان شهرداری خرم‌آباد تجلیل می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات