ارمغان حضور بسیج در انقلاب اسلامی برکت و بیداری است

فرمانده ناحیه چگنی گفت: حضور و خیزش بسیجیان در چهار دهه انقلاب اسلامی برکت و بیداری را برای تمام حقیقت جویان و عدالت خواهان و آزاد اندیشان جهان به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۵۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ فرمانده ناحیه چگنی در گردهمایی بزرگ بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان چگنی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) با حضور امام‌جمعه، فرمانده و کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه چگنی و مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت، بسیج را مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت است، که طبق سخنان مقام معظم رهبری بسیج را طرفدار علم خواند و افزود: بسیج طرفدار علم است و علم‌زده نیست، بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است که حدیث عشق می‌دهند، بسیج مکتب شهدای گمنامی است که پیروانش اذان شهادت به سر داده‌اند.

سرهنگ منصور کریمی با اشاره به حضور مقتدرانه و معجزه‌گر بسیجی و گروه‌های داوطلب بسیج در هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیجیان در طول جنگ‌های نامنظم با حضور و خیزش پررنگ خود پیروزی ایران اسلامی را به بار آوردند.

وی در ادامه با توجه به سخنان امام خمینی (ره) بسیج را مکتب عشق خواندن و عاشقان این مکتب درراه خدا جان خود را از دست می‌دهند

فرمانده ناحیه چگنی، افزود: حضور و خیزش بسیجیان در چهار دهه انقلاب اسلامی برکت و بیداری را برای تمام حقیقت جویان و عدالت خواهان و آزاد اندیشان جهان به ارمغان آورده است.

 

 در ادامه سخنرانی حجت‌الاسلام محمد سوری امام‌جمعه شهرستان چگنی افزودند: بسیج پیرو کسی است که خداراشایسته عبادت می‌داند و همان‌طور مولایش امیرالمؤمنین علی (ع) با هرگونه ظلم و استکبار مبارزه می‌کند.

سوری بسیج را حرکت انبیا الهی دانستند و افزود: شهادت‌طلبی ازجمله صفات بسیجیان است که با تفکر بسیجی چه مسئولین و مردم نیاز خود و جامعه را برطرف می‌سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات