خبرهای داغ:
امام جمعه اسدیه گفت: ما هم باید برای رفع فتنه های تفرقه انگیز دشمنان بیدار باشیم و مسلمانی خود را با بیداری در برابر توطئه های دشمنان ثابت کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۵۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مصیب خزاعی در جشن ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و مجمع بسیجیان شهرستان درمیان افزود: اهل تسنن 12 ربیع الاول و شیعیان 17 ربیع الاول را سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام می دانند که این تفاوت با درایت و تدبیر امام راحل و نامگذاری هفته وحدت (12 تا 17 ربیع الاول) توسط ایشان به نقطه عطف وحدت و همدلی بین مسلمانان تبدیل شده است.


وی گفت: دشمنان از بحث تولد حضرت محمد (ص) می خواستند سوءاستفاده و بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و اذعان داشتند که در ایران اسلامی شیعه و سنی در مورد زمان ولادت پیامبر خود با یکدیگر اختلاف دارند.


امام جمعه اسدیه بیان کرد: هفته وحدت نمونه و الگویی است که باید در تمامی روزهای سال مسلمانان با برابری و برادری با یکدیگر زندگی کنند و در همه سختی ها و مشکلات کنار یکدیگر باشند.


وی افزود: دشمن با برنامه ریزی های مختلف برای وحدت شکنی بین مسلمانان در تلاش است که باید با هوشیاری و بصیرت در نقطه مقابل برنامه ریزی های دشمنان برای تقویت وحدت شیعه و سنی تلاش کنیم.


حجت الاسلام خزاعی گفت: دشمنان در شبکه های مجازی، مجلات و روزنامه ها نمی خواهند وحدت بین مسلمانان تقویت شود بلکه به دنبال این هستند به هر نحو آتشی بین شیعه و سنی برپا کنند.


وی اظهار داشت: علیرغم توطئه های دشمنان به اذعان کارشناسان مذهبی، دین اسلام به سرعت در سطح جهان در حال گسترش بوده و قرآن یک معجزه است که به زودی معجزه بودن آن برای مسلمانان آشکار خواهد شد.


امام جمعه اسدیه با تاکید بر اینکه دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین مسلمانان همیشه بیدار و در حال برنامه ریزی هستند اضافه کرد: ما هم باید برای رفع فتنه های تفرقه انگیز دشمنان بیدار باشیم و مسلمانی خود را با بیداری در برابر توطئه های دشمنان ثابت کنیم.


وی گفت: کسانی که از تفرقه حرف می زنند چه مسئول چه غیرمسئول حنجره انگلیسی و آمریکایی دارند که باید هوشیار باشیم.


خزاعی از داعش به عنوان محصول ضداسلامی دشمنان زخم خورده یاد و اضافه کرد: فتنه داعش برای کشورهای اسلامی به ویژه عراق و سوریه مشکلات زیادی را ایجاد کرده و انسان های بی گناه زیادی را به خاک و خون کشید.


وی با اشاره به اینکه اسلام دین وحدت و همدلی است گفت: دشمنان می خواهند اسلام را دین خون و شمشیر معرفی کنند در صورتی که اسلام دین رحمت، مهربانی، دلسوزی و عشق ورزی است.


امام جمعه اسدیه همچنین ضمن تبریک هفته بسیج افزود: بسیج و سپاه پشتوانه بزرگ و سرمایه به یادماندنی و جاودانه انقلاب و نظام اسلامی است که با رشادت های خود از سرزمین ایران دفاع کرده و امروز هم در سرزمین های اسلامی علیه نیروهای تروریستی و در دفاع از حریم اهل بیت حضور دارند و مبارزه می کنند.


وی گفت: بسیجیان در داخل کشور کمک کار دولت هستند و در اجرای طرح های عمرانی، اقدامات فرهنگی و اقتصادی به مردم خدمت می کنند.


حجت الاسلام خزاعی بیان کرد: بسیج یعنی بیداری، ساماندهی شده و یاری دهنده مردم در تمام ایام و بسیجی باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشد تا در همه زمینه ها موفق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها