خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه مساجد قم گفت:المپیاد تفریحی ورزشی فرزندان انقلاب به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و دبیرخانه کانون‌های مساجد قم در ۴۰ کانون فرهنگی مساجد و ایستگاه نشاط مساجد با هدف بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۹۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در ۴۰ کانون فرهنگی مساجد قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سعید روحانی در جلسه هماهنگی مسابقات تفریحی ورزشی فرزندان انقلاب که درسالن جلسات دبیرخانه کانون مساجد استان برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد تفریحی ورزشی فرزندان انقلاب در قم اظهار داشت: این المپیاد در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان استان با پیشرفت‌ها و دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش برای نسل جوان افزود: در کنار ورزش و رقابت سالم، باید بحث ترویج فرهنگ انقلاب و انقلابی بودن نیز توجه شود.

مسئول دبیرخانه مساجد قم بیان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که به ملت ایران شرافت داد و کشور رو از بند غربی‌ها و تفکرات غرب گرایانه رهایی بخشید.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: باید در کنار ورزش و رقابت سالم، به بحث ترویج فرهنگ انقلاب و انقلابی بودن نیز توجه شود و همچنین ورزش راهی برای جذب بیشتر جوانان به فضای معنوی مسجد باشد.

وی تصریح کرد: ثبت نام مسابقات المپیاد تفریحی ورزشی فرزندان انقلاب از ۲۵ آبان آغاز شده و تا ۱۰ آذر ادامه خواهد داشت و نوجوان و جوانان پسر و دختر می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کانون فرهنگی محله خود، از شرایط شرکت در مسابقات اطلاع کسب کنند.

مسئول دبیرخانه مساجد قم خاطرنشان کرد: مسابقات المپیاد تفریحی ورزشی فرزندان انقلاب به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و دبیرخانه کانون‌های مساجد قم برنامه ریزی شده است که طی ۳ مرحله و در ۴۰ کانون فرهنگی مساجد و ایستگاه نشاط مساجد با هدف بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
ارسال نظرات