نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت :معنویت، بسیج را در کل دنیا خوش نام کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۲۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار اقشار بسیج و اعضای ستاد هفته بسیج استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت و ایام ماه ربیع الاول گفت:ما در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و در این مدت باید برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به نمایش بگذاریم و به عموم مردم اطلاع رسانی کنیم و ادارات باید در این مسیر جلودار باشند.
وی ادامه داد:یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی بسیج است و استان ما نیز استان ممتاز و بسیجی است. بسیج تنها یک لباس و و شعار و درجه نیست بلکه آنچه بسیج را در دنیا خوش نام کرده است معنویت و الهی و ولایی بودن آن است؛ که اگر این معنویت وجود نداشته باشد بسیج نیز معنی ندارد.
آیت الله شاهچراغی افزود:ما در طول این ۴۰ سال خیلی راه آمده ایم، ولی به انتهای راه نرسیدیم. اگر بخواهیم از این راه خسته نشویم باید برگردیم و به گذشته نگاه کنیم تا متوجه شوید چقدر از راه را آمده ایم. این مشکلات موجود در جامعه نظیر بی حجابی و مشکلات اقتصادی و فرهنگی و معیشتی مردم همیشگی نیست و با گذشت زمان درست خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام روی صحبت پیامبر را بسیجیان دانست و گفت: اول کسی که به دنبال پیاده سازی بسیج بود پیامبر اسلام بود و آن‌هایی که اسلام را یاری کردند بسیجیان بودند و هستند و خواهند بود. پیامبر سه اسلحه برای بسیجیان معرفی کرده است ۱ اخلاص بسیجی که در دنیا نمونه است.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در پایان گفت:بسیج سلاح مادی ندارد، ولی سلاح معنوی دارد و بسیجی سه ویژگی دارد که او را متمایز می‌کند نسبت به دیگران و آن اخلاص بسیجی است که در دنیا نمونه و زبان زد خاص و عام است و امام فرمودند که من به اخلاص بسیجیان غبطه می‌خورم با اینکه اخلاص امام خود نمونه بود.
وی ادامه داد:دوم نماز بسیجی است که بنده توصیه میکنم همراه با اذان و اقامه و تعقیبات خوانده شود؛ و بهترین تعقیبات نیز تسبیحات حضرت زهرا (س) است و سومین چیز که بسیجی را متمایز می‌کند دعای بسیجی است و منظور از آن فقط دعای ندبه و کمیل نیست بلکه دعا و راز و نیایش با پروردگار در خلوت و نصف شب و سحرگاهی نیز می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها