فرمانده حوزه ٢٢۰ بسیج خواهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز مقتدرتر و قوی‌تر می‌شود گفت:امروز شخص ولایت امر مسلمین، ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام است.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۲۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نشست و گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده بسیج حوزه ٢٢۰ از اعضای شورای نمایندگی و بسیجیان نمونه در سالن جلسات حوزه تقدیر و تجلیل گردید.

انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز مقتدرتر و قوی‌تر می‌شود

فرمانده حوزه ٢٢۰ بسیج خواهران  در این نشست با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار در انقلاب اسلامی جلودار بودند اظهار داشت: مردم ولایتمدار در دوران دفاع مقدس خوش درخشیده و کارنامه بسیار درخشانی از در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بر جای گذاشتند.

وی با بیان اینکه امروز در بحث ولایتمداری مردم  سربازان ولایتمدار هستند تصریح کرد: امروزه این عزیزان بسیجی و حتی پدر و مادرهایشان برای اینکه فرزندشان برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) پیشقدم باشند، درخواست‌های بسیاری ارائه می‌کنند.

فرمانده حوزه ٢٢۰خاطرنشان کرد: بسیجی ها فقط عده خاصی نیستند بلکه بسیج نهاد اجتماعی با ابعادی متفاوت است و همه کسانی که دلشان برای نظام، انقلاب و حفظ جایگاه رهبری می‌تپد از نظر ما بسیجی هستند لذا امروز نیازمند تاسی از سبک زندگی شهدا هستیم.

 

خبرنگار بسیج : بهرامی

ارسال نظرات