خبرهای داغ:
سومین همایش فصلی پیشکسوتان «جهاد و شهادت» ناحیه امام رضا (ع) همزمان با هفته بسیج در مسجد امامزاده ابراهیم (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۳۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سومین همایش فصلی پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به مناسبت هفته بسیج در مسجد امامزاده ابراهیم (ع) قم برگزار شد.
در این مراسم، سردار «علی استاد حسینی» معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی به تشریح وضعیت منطقه و اهمیت نیروی مقاومت بسیج، یادگار حضرت امام (ره) و منشاء تشکیل جبهه مقاومت در برابر توطئه استکبار جهانی پرداخت.
وی همچنین با اشاره به توانمندی‌های بسیج در حل مشکلات و معضلات اجتماعی، تمسک به روحیه و تفکر بسیجی را راز و رمز ماندگاری ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب و خون مطهر شهدا خواند.
در ابتدای این مراسم، «ابوالفضل آبکار» مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه امام رضا (ع) با تبریک ایام هفته وحدت و هفته بسیج، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.
در مراسم مذکور که با مدیحه سرایی به مناسبت ایام میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و پاسداشت یاد و خاطره شهدا همراه بود، ابراهیم سانی خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و جمع زیادی از پیشکسوتان حضور داشتند.
ارسال نظرات