خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج کارمندی قم صورت گرفت

حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی قم در «میز خدمت» شهرک فاطمیه

مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قم از برپایی میز خدمت در شهرک فاطمیه قم همزمان با هفته بسیج با حضور مسئولان تعدادی از دستگاه‌های اجرایی در شهرک فاطمیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۵۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی قم در «میز خدمت» شهرک فاطمیه
 
«حسین حسن پور» در حاشیه برپایی میز خدمت در مسجد ۱۴ معصوم (ع) شهرک فاطمیه قم به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: سازمان بسیج کارمندی استان قم به مناسبت هفته بسیج، هماهنگی و برنامه ریزی کرده تا مسئولان دستگاه‌های اجرایی تحت عنوان «میز خدمت» در نقاطی از شهر مستقر شوند و به دنبال آن مردم به سهولت بتوانند مشکلات مربوط به خود و منطقه مربوطه را مطرح نمایند.

وی افزود: در همین راستا امشب مدیرانی از شهرداری منطقه ۶، ادارات کل بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد، سازمان آب و ادارات برق و گاز و نیروی انتظامی در مسجد ۱۴ معصوم (ع) حضور یافتند و رو در رو مشکلات اهالی را مورد بررسی قرار دادند.
مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قم با اشاره به اعلام رضایت مردم و مسئولان از این طرح ادامه داد: مشابه این برنامه، فردا شب (سه شنبه) در مسجد امام علی بن ابی طالب (ع) شهر قائم برپا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 5 حوزه بسیج کارمندی و 110 پایگاه مقاومت بسیج در سطح ادارات استان قم خاطرنشان ساخت: میز خدمت در طول سال نیز استمرار خواهد داشت و اعضای پایگاه های بسیج کارمندی ادارات، در خدمت به مردم و ارائه خدمات قانونی به منظور گره گشایی از امور مردم و حل سریع مشکلات از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار