سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه نگاه سیاسی به مسکن مهر باعث به وجود آمدن مشکلات و معضلاتی در این خصوص شده است، گفت: مشکل کمبود خانه با رفع نگاه سیاسی به مسکن مهر محقق می شود.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۵۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به وجود نگاه‌های سیاسی به مسکن مهر که باعث عدم پایان پروژه‌های آن شده است، گفت: دولت و مجلس باید دست به دست یکدیگر داده و مسکن مهر و مشکلات مربوط به آن را حل کرده و پروژه‌های آن را به سرانجام برسانند.

وی افزود: اگر قرار است بودجه‌ای از سوی وزارتخانه‌ها برای رفع معضلات مسکن مهر داده شود بهتر است این کار هرچه زودتر تخصیص یابد البته باید در زمینه مسائل زیربنایی و روبنایی هم اقدامات جدی صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شهرهای جدید کشور مانند پردیس متقاضیان مسکن مهر دچار چالش‌های جدی هستند اما اگر نگاه‌های سیاسی از مسکن مهر برداشته شود مشکلات پروژه‌های این بخش حل و فصل خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهارداشت: چون آغاز کننده مسکن مهر دولت احمدی‌نژاد بوده است دولت فعلی و وزیر سابق راه و شهرسازی اولویتی برای تأمین بودجه مربوط به آن قائل نبودند اما امیدواریم که مسئولین به خود آمده و نگاه سیاسی به مسکن مهر را که امید و دغدغه بسیاری از مردم ایران است بردارند.

بدری افزود: باید در بودجه‌های عمرانی وزارتخانه‌های دست‌اندرکار مسکن مهر اولویت ویژه‌ای به رفع معضلات و مشکلات این مسکن‌ها داده شود.

وی گفت: اعضای کمیسیون عمران جدیت خاصی برای اتمام مسکن مهر کشور و رفع مشکلات آن و توسعه خدمات به ساکنان آنها دارند به همین جهت تلاش داریم با پیگیری‌های مختلف این پروژه را به سرانجام برسانیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه عزم جدی برای اتمام مسکن مهر کشور و تخصیص بودجه به آن داشته باشد که البته تاکنون چنین رفتاری را از او ندیده‌ایم.

ارسال نظرات