فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع بسیجیان شهر هرات:

پنجم آذر فرصت یک مانور حضور در عرصه دفاع از انقلاب/ بسیج فرمول دفاع همه جانبه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع بسیجیان شهر هرات اظهار کرد: پنجم آذر فرصت یک مانور حضور در عرصه دفاع و پاسداری از دستاورد‌ها‌ی انقلاب اسلامی برای همه جهانیان است.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۸۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر شهرستان خاتم برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج پدیده‌ای است که نمونه آن تاکنون در هیچ نقطه‌ای از دنیا با این ویژگی‌ها دیده نشده است و بسیج همان فرمول دفاع همه جانبه است که شامل فرمول دفاعی، سازندگی، آموزشی، فناوری و پیشرفت برای کشور می‌شود.
سرهنگ آزادی نژاد اظهار داشت: بسیج شجره مبارکی است که ریشه‌های آن در عمق ایمان، احساس و باور ملت ما بارور شده و شاخه‌های پرثمر آن در آسمان افتخارات انقلاب اسلامی قد کشیده است.
وی ادامه داد: حقیقت شکل‌گیری نهاد قدرتمندی همچون بسیج در ذهن امام راحل برای هیچ‌کس روشن نبود، اما بعد‌ها که بسیج در همه صحنه‌ها در مقابل قدرت‌های بزرگ درخشید و کهشکشانی از ستاره‌های پر نوری به نام شهدا، ایثارگران و جانبازان بر سپهر افتخارات این ملت نشاند و در همه صحنه‌های نبرد در مقابل دشمن صف کشیدند و راه غلبه کفار را بر مؤمنان بستند تا حدودی عظمت و شکوه اندیشه جاودانه امام (ره) روشن شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار