حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درتجمع بزرگ بسیجیان ضمن اشاره به بحران و فاجعه انسانی به وجودآمده در یمن گفت: وظیفه جامعه بین المللی این است که به نحو موثر و قاطعانه صلح و آرامش را به یمن بازگرداند.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۰۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درتجمع بزرگ بسیجیان درسالن شهیدعلیزاده به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام ضمن تبریک این هفته به تمام بسیجیان ضمن اشاره به بحران وفاجعه انسانی به وجودآمده دریمن گفت: وظیفه جامعه بین المللی این است که به نحو موثر و قاطعانه صلح و آرامش را به یمن بازگرداند.

وی درادامه افزود: مسئولیت بین المللی ارتکاب جنایات جنگی و نقض قواعد و مقررات حقوق بین الملل بشردوستانه به عهده مرتکبین این جنایات است، همان‌هایی که تنها به دنبال راه حل نظامی برای این بحران بوده و با فرافکنی تلاش می‌کنند توجه جهانیان را از جنگ تجاوزکارانه خود منحرف نموده و تقصیر را به گردن دیگران بیندازند.

منتشلواضافه کرد: نتیجه چندسال تجاوز علیه کشور آسیب زده یمن، گرفتن جان هزاران انسان بی گناه به ویژه زنان و کودکان و تخریب زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری و غیرنظامی این کشور از جمله بیمارستان ها، مدارس، جاده هابوده ووظیفه جامعه بین المللی این است که به طورقاطع وموثردربحران یمن ورودپیداکرده وصلح وآرامش رابه مردم مظلوم این منطقه بازگرداند.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد: این کافی نیست که سازمان ملل فقط در جستجوی فرصتی برای تنفس و آتش بس به بهانه ارسال کمک‌های انسانی به میلیون‌های بی پناه یمنی باشد.
 

این چیزی از مسؤولیت این سازمان نمی‌کاهد و وجهه مخدوش و آسیب دیده آن را ترمیم نخواهد کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات