سرگرد پاسدار خمیسه: با حمایت بسیج جهانی اسلام و مردم مظلوم یمن ، با نابودی آل سعود ، آمریکا و رژیم صهیونیست ، آنچه نباید در تمام لحظات زندگی فراموش کنیم این است که هر لحظه عاشورا و هر زمان کربلاست .
کد خبر: ۹۰۸۳۵۴۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  در پنجم آذرسالروز بسیج مستضعفین بازاریان، اصناف، کارگران، دانشجویان، کارمندان و همه آحاد مردم شهرستان سوادکوه شمالی اعم از زنان و مردان در لوای بسیج اجتماع بزرگ و با شکوهی را در شیرگاه ایجاد کردند و بار دیگر بر عهد و پیمان مقاومت، ایستادگی، تلاش و پیشرفت همه جانبه با سرلوحه ایمان و پایبندی به آرمان های الهی صحه گذاشتند.

در این اجتماع عظیم و پر شور و شعور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با تقدیم تحیات به ساحت نورانی حضرت محمد (صلی الله علیه و آله ) و امام جعفر صادق (علیه السلام ) گفت: در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان ، بسیج ، چهل سال افتخار ؛ از شکوه استقامت ، ایستادگی و اقتدار که با حضور لشکریان حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف ) و لشکریان حضرت زینب (سلام الله علیها) ، بسیجیان سرافراز شهرستان سوادکوه شمالی به ثمر نشست ، صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم .
سرگرد پاسدار خمیسه  بیان کرد: قطعا این من و شما هستیم که باید انتخاب کنیم ، باید تکلیف مان روشن شود که کدام طرفیم ، و قرار است در کدام جبهه میدان دار باشیم .

وی یادآور شد: با حمایت بسیج جهانی اسلام و مردم مظلوم یمن ، با نابودی آل سعود ، آمریکا و رژیم صهیونیست ، آنچه نباید در تمام لحظات زندگی فراموش کنیم این است که هر لحظه عاشورا و هر زمان کربلاست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها