حسینیان از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خبر داد و تصریح کرد: روز چهارشنبه یادواره شهدای ورزشکار شهید شاخص ورزشکار شهید مزدستان در قائمشهر برگزار خواهد شد. امسال بر روی بحث پهلوان پروری بیشتری تاکید خواهیم داشت و در حوزه اخلاق و پهلوانی کار خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۶۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید جواد حسینیان در نشست خبری با بیان اینکه برنامه های مختلفی به مناسبت هفته بسیج در مازندران اجرایی می شود، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با قهرمانان و نخبگان ورزشی، غبار روبی مزار شهدای ورزش، تجلیل از حافظان قرآنی، کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی، حضور در نماز جمعه، نشست با سمن های فرهنگی و ورزشی، دیدار با پیشکسوتان ورزشکار بسیجی، افتتاح پایگاه بسیج ورزشکاران در دفاتر برخی هیئت های ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با بیان اینکه جلسه هم افزایی با پیشکسوتان ورزشی در دستور کار قرا دارد، اظهار کرد: پیشکسوتان و مدیران سابق ورزشی سپاه کربلا فرصت های مناسبی هستند تا از تجارب آنان در ارتقای کمی و میفی برنامه ها بهره ببریم.

وی از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خبر داد و تصریح کرد: روز چهارشنبه یادواره شهدای ورزشکار شهید شاخص ورزشکار شهید مزدستان در قائمشهر برگزار خواهد شد. امسال بر روی بحث پهلوان پروری بیشتری تاکید خواهیم داشت و در حوزه اخلاق و پهلوانی کار خواهیم کرد.

حسینیان با اشاره فرصت مناسب به حضور نساجی در لیگ برتر، گفت : فضا سازی های فرهنگی را در اکثر استادیوم های ورزشی داریم و اقدامات فرهنگی را در استادیوم ها ترویج خواهیم داد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با بیان اینکه هر سال دو نشست در قالب دورهمی با قهرمانان المیپکی و حهانی برگزار می شود، تاکید کرد: این نشست ها موجب همدلی و همراهی بیشتر ورزشکاران با یکدیرگر در زیز چتر بسیج خواهد شد.

وی همچنین از سرکشی از دستگاه ورزش گفت و بیان داشت: وزشکاران بی بضاعت را شناسایی خواهیم کرد و سبد کالا در اختیارشان قرار خواهیم داد و کمک های لازم را انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها