رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، مستکبران تلاش گسترده ای در جهت تضعیف این انقلاب مردمی انجام دادند.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۸۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

سردار احمد حق طلب رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسیج یکی از پیشگامان مقابله با استکبار جهانی است، گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، مستکبران تلاش گسترده ای در جهت تضعیف این انقلاب مردمی انجام دادند و حتی با تحمیل جنگ بر ایران، تلاش کردند که در مقابل کشورمان بایستند اما وجود بسیج مردمی از همان روزها به کمک کشور آمد و نشان داد که قدرت اصلی در ایران در دستان مردم است.


وی با بیان اینکه خدمات بسیج برای مقابله با استکبار و ایجاد امنیت کشور ستودنی است، ادامه داد: هر کشوری که دارای گروه مردمی به نام بسیج باشد، یقینا امنیت پایداری دارد چرا که این گروه مردمی در سراسر کشور حضور دارند و با یک فکر و یک عقیده، برای خدمت رسانی به کشور فعالیت می کنند و تا به امروز شاهد بودیم که بسیج در عرصه های مختلف نظامی، علمی،دینی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و ... خوش درخشیده است.

ارسال نظرات