رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خبرداد
خاوازی گفت: محتوای مجازی و نرم افزاری برای کشاورزان کاربردی‌تر است؛ بر این اساس امیدواریم که در آینده بتوانیم از ۱۰۰ اپلیکیشن کاربردی در این زمینه رونمایی کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۹۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، کاظم خاوازی رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در نشست خبری رونمایی از 5 عنوان کتب آموزشی کشاورزی و دامپروری که عصر روز گذشته (5آذرماه) برگزار شد اظهار داشت: دانش باید به کشاورزان منتقل شود و این هم با تولید محتوا‌هایی مانند درس‌نامه‌ها صورت می‌گیرد؛ کاری که بسیج مهندسین کشاورزی در تالیف این کتاب‌ها انجام دادند، کاری جهادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه انتشار این کتاب‌ها می‌تواند منجر به تغییر رفتار کشاورزان در استفاده از منابع شود، افزود: البته باید سعی کنیم که از محتوای کتاب‌ها خارج شویم و به سمت تولید نرم‌افزار و اپلیکیشن‌ها برویم؛ زیرا این‌گونه محتوای مجازی و نرم افزاری برای کشاورزان کاربردی‌تر است؛ بر این اساس امیدواریم که در آینده بتوانیم از ۱۰۰ اپلیکیشن کاربردی در این زمینه رونمایی کنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: اعمال تحریم‌ها علیه ایران خلل چندانی در فعالیت سازمان تحقیقات کشاورزی ایجاد نمی‌کند و‌ فقط در رابطه با یک نوع واکسن محدودیت‌هایی داریم که با تولید در داخل، از واردات آن بی نیاز خواهیم شد.

ارسال نظرات