خبرهای داغ:

تجمع بزرگ وحماسی غرور آفرینی بسیجیان هندیجان

به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در ۵ آذر به همین منظور مراسم تجمع حماسی بسیجیان درشهرستان هندیجان برگزار شد که در این باره فرمانده ناحیه سپاه در جمع بسیجیان، مسئولان و خانواده های معظم شهداوایثارگر گفت: بسیج از زمان شکل گیری تا کنون کارهای بزرگ و تاثیرگذاری درزمینه های مختلف با حضور بسیجیان سلحشور انجام داده که همچنان با تمام توان و اقتداروباپیروی از فرامین مقام معظم رهبری در کشوربا افتخار  ادامه دارد. 
کد خبر: ۹۰۸۳۶۰۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
به گزار ش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، پیش از ظهر دوشنبه مراسم تجمع بسیجیان به مناسبت روز تشکیل بسیج در ۵ آذر آف نظم و اقتدار همراه با سخنرانی فرماندار ، فرمانده ناحیه سپاه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و رژه حماسی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری با حضور تعدادی از مسئولان محلی از جمله امام جمعه موقت ، بسیجیان حوزه ها ، پایگاهها و گردان های عملیاتی امام رضا(ع) دبیت المقدس شهری و روستایی خواهران و برادران و حوزه علمیه خواهران و خانواده های معظم شهدا و ایثار گر و پیشکسوتان بسیجی در ناحیه سپاه هندیجان با تلاوت قرآن و مداحی و تقدیر از بسیجیان نمونه برگزار شد.
 
سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در مراسم تجمع بسیجیان اظهار کرد: حضور بسیجیان  همراه در کار ها و برنامه های کشور همراه با خیر و برکت است و بسیج از دستاورت های انقلاب و امام راحل است که در میدان های سخت راه گشا و خط شکن است و دشمنان اسلام از نام و حضور بسیجیان در هراس هستند و بسیج به عنوان یک الگو در جهان شناخته شده است.
 
وی افزود : بسیجیان باپیروی ازحماسه کربلا حضرت امام حسین (ع) تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با جان و دل در راه اسلام فداکاری می کند و اجازه هیچ گونه تهدید و تجاوزی را به دشمنان اسلام از جمله استکبار جهانی نخواهند داد و ازولایت فقیه تا آخرین قطره از خون خود پشتیبانی می کند.
 
در ادامه مراسم تجمع ، فرماندار هندیجان ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت از نقش ارزنده بسیج و بسیجیان در کشور گفت: بسیجیان موجب افتخار و عزت ایران اسلامی و تمام آزادی خواهان ملت های جهان هستند و این بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود نشان دادن و جا دارد  یاد و خاطره شهدای بسیجی را گرامی بداریم. 
 
مودت افزود : امام راحل با هوشیاری و بصیرت فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر نمود که در شرایط هر رویدادی بسیجیان حافظ کشور باشند که تاکنون بسیج نقش های تاثیرگذاری در تمام زمینه های حساس کشور را برعهده گرفته که موفق بوده است.
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین علی نگهبان از حضور پرشور بسیجیان در مراسم تجمع ۵ آذر تقدیر و تشکر نمود و گفت: راه سعادتمندی  که در تاریخ بشریت ماندگار می ماند بسیج است که وصف بسیج و بسیجیان عنوان های مختلفی دارد که از آنها  یاری رساندن در هنگام نیاز که خداروشکر بسیجیان در هر شرایطی کمک رسان مردم هستند .
 
وی افزود : راه بسیجیان در اصل راه و هدف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که در هنگام نیاز با جان ودل تا آخرین قطره ازخون خود پای آرمان ها و اهداف و دستاورد های انقلاب، امام راحل و شهدا با شجاعت و ایثار و شهادت طلبی دفاع و ایستادگی  می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها