مراسم یادواره شهدای حادثه تروریستی مریوان "شهدای کرامت" چهارشنبه 7 آذرماه سال جاری ساعت 9:30 صبح در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، خانواده‌های معزز شهدا و مردم ولایتمدار مریوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۱۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از کمیته روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی یادواره شهدای حادثه تروریستی مریوان "شهدای کرامت"، سرهنگ شکیبا سلیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و خطه کردستان اظهار داشت: سی‌ام تیرماه سال‌جاری یکی دیگر از جنایت‌هایی بود که در تاریخ کردستان ثبت شد و در این جنایت 11 تن از عزیزان که برای دفاع از امنیت و آسایش مردم شهرستان مریوان و استان کردستان در "پایگاه دری" حضور داشتند جان خود را از دست دادند.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان با بیان اینکه این شهداء در اوج مظلومیت و در لباس مقدس سربازی برای دفاع از امنیت این مرز و بوم مشغول به خدمت بودند که به شهادت رسیدند، افزود: امروزه بیش از چهار دهه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، مزدوران و روباه‌صفتانی با شعارهای هیچ‌وپوچ و تنها با هدف فریب‌دادن مردم و در راستای احقاق اهداف کاملاً باطل که برای مردم هم مشخص است، گام برمی‌دارند و به‌خیال باطل می‌خواهند به اهداف شوم خودشان برسند.

وی تصریح کرد: شهدای "دری" برای این‌که مردم در این استان به‌راحتی بتوانند بخوابند و امنیت کامل داشته باشند جان خود را فدای این مرز کردند اما افرادی نیز با شعارهای باطل و پلید و به‌شیوه‌ای مزدورانه و روبه‌صفتانه این اقدام پلید را به‌ثمر رساندند که به‌غیر از بدنامی برایشان ثمری نخواهد داشت.

سرهنگ سلیمی با بیان اینکه 11 کرد غیور از شیعه و سنی خونشان در روستای "دری" مریوان در هم آمیخته شد تا بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی ایران به اثبات برسد که اگر ما در ارتفاعات مستقر هستیم برای ایجاد امنیت و آسایش رفاه مردم است، خاطرنشان کرد: مریوان، شهر هزار شهید مصداق بارز از این جنایت‌های دشمنان است، مگر مردم نمی‌دانند عملکرد گروهک‌های معاند قبل از استقرار پایگاه دری ایجاد رعب، وحشت، تهدید و فریب جوانان بود.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: طبیعی است دشمنان چشم دیدن رضایت و پشتیبانی مردم از نظام را ندارند و هر بار به‌دنبال ایجاد ناامنی و توطئه و دسیسه هستند اما باید بدانند هرچقدر از این اقدامات شوم انجام بدهند، باز مردم بیشتر آگاه می‌شوند و نمی‌توانند به اهداف شومشان برسند.

مراسم یادواره شهدای حادثه تروریستی مریوان "شهدای کرامت" چهارشنبه 7 آذرماه سال جاری ساعت 9:30 صبح در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان لشگری و کشوری، خانواده‌های معزز شهدا و مردم ولایتمدار مریوان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات