مسئول نمایندگی ولی فقیه در پایان اظهار داشت: بسیجی صداقت دارد در کارها و به فکر محرومین است و در بسیج سازندگی برای محرومین مسکن می سازد. از اقشار مختلف ( معلم ، دکتر و مهندس و ... ) به فکر محرومین هستند و اجر و مزدی نمی خواهند جز از خدا.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۹۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی و تبلیغات ناحیه گلوگاه،‌ حجه الاسلام نصیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گلوگاه در مصلای نمازجمعه با حضور امام جمعه موقت حاج آقا عظیمی و بسیجیان و مردم ولایت مدار شهرستان گلوگاه بیان داشت:  بسیجی یک فرهنگی است و یک تفکر است . هفته بسیج و هفته وحدت را به شما بسیجیان و مردم ولایت مدار تبریک عرض می نمایم، بسیج از  جایگاه بلندی برخوردار است  که طی چهل سال گذشته از انقلاب همه شما شاهد بودید و پای کار چون همه شما بسیجی هستید.

حجه الاسلام نصیری گفت: حفظ انقلاب از معیارهای بسیج است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) 5 آذر 58 دستور تشکیل بسیج را داده ند، هدف بسیج حفظ انقلاب و موجودیت آن است و رساندن آن به دست امام زمان (عج) است،  بسیجی پایبند به اعتقادات  است و دین خدا را برپا می کند، بعد از پیامبر اسلام به انحراف کشیده شد، امام (ره) آمد و اسلام را احیا کرد.

وی افزود: بسیج در همه ی صحنه ها حاضر است و در این راه جانها  خونهای زیادی را فدا کرده است، یک دیگر از معیارهای بسیجی عدالت طلبی است چون بسیجی پیرو خط امام علی (ع) که عدالت طلب بود می باشد، بسیج در عرصه فرهنگی ، اجتماعی و سازندگی و ... حضور داشته است و ما باید در همه عرصه های از بسیج حمایت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در پایان اظهار داشت: بسیجی صداقت دارد  در کارها  و به فکر محرومین است و در بسیج سازندگی برای محرومین مسکن می سازد، از اقشار مختلف ( معلم ، دکتر و مهندس و ... ) به فکر محرومین هستند و اجر و مزدی نمی خواهند جز از خدا.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها