پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است، شجره ای که از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و مظهر اراده و مقاومت در برابر تهدیدات دشمن است.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۱۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان، حسین خوش اقبال فرمانده پایگاه شهید کاظمی و رییس هیئت اندیشه ورز سازمان بیسج کارمندان استان کردستان اظهار کرد: بسیح فتح الفتوح قلب‌های میلیون‌ها انسان آزاد اندیش توسط امام روح الله (ره) بود و روز پنجم آذر را باید یکی از درخشان‌ترین برگ‌های کتاب انقلاب اسلامی دانست که یادآور صدور فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش ۲۰ میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.


وی بسیج را مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی دانست وافزود: این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده آنجا که می‌فرمایند «بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است».


خوش اقبال عنوان کرد:این روز بزرگ؛ تداعی کننده تلاش‌های جان برکفان در هشت سال دفاع مقدس و یادآور رشادت‌ها و ایثار و از جان گذشتگی غیور مردان بسیجی سرزمین عزیزمان ایران است.


وی گفت:نام بسیج یادآور خاطرات عزیزترین و بزرگترین مردان تاریخ ماست وامروز بسیج نماد کار جهادی و ضامن اقتدار و عظمت نظام اسلامی و پرچمدار مبارزه در جبهه‌های جنگ سخت و نرم است و این تفکر بسیجی است که توانسته نظام اسلامی را از گردنه‌های سخت تاریخی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی عبور دهد.

خوش اقبال هفته بسیج را فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصا جوانان پرشور و مدافعان عاشق و صادق دانست واظهار داشت:بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی برای دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن است و امروز نظام مقدس ما هدف تهاجم اقتصادی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه سازی فرهنگ بسیجی هستیم برای حفظ و استمرار این فرهنگ و تفکر، باید ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.


فرمانده پایگاه شهید کاظمی پنجم آذر را فرصتی مغتنم دانست تا فرهنگ بسیجی را که نماد عزت در برابر دشمنان و در هم شکننده ابهت و هیمنه پوشالی داعشیان و مزدوران استکبار جهانی در عراق، سوریه و یمن بود را به جهانیان نشان داد.


رییس هیئت اندیشه ورز سازمان بیسج کارمندان افزود:همه مردم ایران بسیجی هستند و هر جا که احساس شد باید به مردم و انقلاب کمک کنند.

وی در پایان بیان کرد:بسیجی واقعی کسی است که هم به لحاظ احساسی، هم به لحاظ عقلی و هم وجدانی و تاریخی، تعلق خاطر به کشور و نظام مقدس اسلامی دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات