خبرهای داغ:
استقرار گروه جهادی پزشکی در آستان مقدس امامزاده معصوم (ع)، ویزیت رایگان دانش آموزان و توزیع ۵۰۰ دست غذا بین نیازمندان از برنامه‌های پایگاه‌ها و حوزه‌های ناحیه امام رضا (ع) به مناسبت هفته بسیج بود.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۶۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به منظور ارائه خدمات مطلوب، گروه جهادی پزشکی به همت پایگاه شهیده میرباقری حوزه فاطمیه ناحیه امام رضا (ع) همزمان با هفته بسیج در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) به ارائه خدمات پرداختند.
ایزدی فرمانده پایگاه شهیده میرباقری با اشاره به اینکه قرار است این خدمات هر ماه از سوی پایگاه ارائه شود، گفت: در این گروه جهادی ویزیت رایگان پزشک عمومی و متخصص- خدمات پرستاری و کارشناس تغذیه ارائه شد و در آینده نزدیک حضور پزشکان متخصص قلب و ارتوپدی را نیز خواهیم داشت.
رسیدگی به نیازمندان و ارائه خدمات پزشکی همزمان با هفته بسیج از سوی ناحیه امام رضا (ع)رسیدگی به نیازمندان و ارائه خدمات پزشکی همزمان با هفته بسیج از سوی ناحیه امام رضا (ع)رسیدگی به نیازمندان و ارائه خدمات پزشکی همزمان با هفته بسیج از سوی ناحیه امام رضا (ع)رسیدگی به نیازمندان و ارائه خدمات پزشکی همزمان با هفته بسیج از سوی ناحیه امام رضا (ع)رسیدگی به نیازمندان و ارائه خدمات پزشکی همزمان با هفته بسیج از سوی ناحیه امام رضا (ع)
 
همچنین به مناسبت هفته بسیج، پایگاه شهید ترابی حوزه امامزاده سید معصوم (ع) ناحیه امام رضا (ع) با همکاری بسیج جامعه پزشکی به ارائه خدمات رایگان در مدرسه شیخ انصاری پرداخت.

به گفته علی عباسی فرمانده پایگاه، این طرح به دلیل وجود محرومیت‌هایی در محدوده جغرافیایی پایگاه شهید ترابی صورت گرفته و از آنجا که سلامت مهمترین بخش از نیاز‌های مردم به ویژه دانش آموزان است، تصمیم بر این شد که گروه پزشکی در مدرسه مستقر شود و به ویزیت دانش آموزان بپردازد.
 
رسیدگی به نیازمندان و ارائه خدمات پزشکی همزمان با هفته بسیج از سوی ناحیه امام رضا (ع)رسیدگی به نیازمندان و ارائه خدمات پزشکی همزمان با هفته بسیج از سوی ناحیه امام رضا (ع)رسیدگی به نیازمندان و ارائه خدمات پزشکی همزمان با هفته بسیج از سوی ناحیه امام رضا (ع)

پایگاه شهید شعبانی حوزه شهید منتظری نیز در یک اقدام جهادی با مشارکت پایگاه خواهران فدک حوزه شهیده افضل، اقدام به طبخ و توزیع ۵۰۰ دست غذا بین خانواده‌های نیازمند کردند.
وحید خان بابایی فرمانده پایگاه شهید شعبانی در این رابطه اظهار داشت: شروع این کار جهادی از رفع احتیاجات خانواده یکی از شهدای مدافع حرم اتباع آغاز شد و با توجه فرهنگ سازی سیره پیامبر اعظم (ص) که مهربانی و دستگیری از نیازمندان می‌باشد، شناسایی خانواده‌های نیازمند و اقدامات جهادی مشابه استمرار خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها