اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهران شهرستان خنداب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب از اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۵۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخنداب؛مراسم بدرقه کاروان ۱۷۰ نفراز دانش آموزان بسیجی شهرستان خنداب ،صبح امروز با حضور چند تن از مسئولین شهرستان خنداب به مناطق جنوب کشور برگزار شد.

سرهنگ علی رضا مهدی،فرمانده سپاه ناحیه خنداب در خصوص اهداف اردوهای راهیان نور گفت:آشنا کردن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا  و حفظ و ارتقا روحیه جهاد ایثار و استکبار ستیزی در جامعه،تجدید خاطرات حماسی رزمندگان غیور اسلام و دستاوردهای دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران است.

 وی تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان ومقابله با جنگ نرم دشمن از طریق الگودهی و معرفی جلوه های عینی ایثار و مقاومت وشهادت را از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور ذکر کرد.

فرمانده سپاه خنداب به اهمیت چنین برنامه های فرهنگی اشاره کرد وگفت:به یقین رفتن به مناطق عملیاتی که رشادت ها و دلاور مردیهایی در آنجا رخ داده است ،برای انسان مایه عبرت خواهد بود ودفاع مقدس یک گنجینه گرانبهاست که بستگی به مجاهدت و توجه ما دارد که از این گنجینه پربها و بی نظیر برای خودمان و نسل کنونی و آیندگان توشه برداریم.

مهدی با بیان اینکه در این اردو راوی و طلاب جهت پاسخگویی به سوالات دانش آموزان حضور دارند ،تصریح کرد:این اردو در قالب ۴دستگاه اتوبوس  و ۱۷۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم به مدت سه روز به مناطق عمیاتی اعزام شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار