تحویل کلید 8 باب خانه محروم ساخت بسیج مازندران به نیازمندان استان/ 746 مسکن محرومین تا تابستان 98 ساخته می شود

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه حدود 200 خانه دیگر نیز برای محرومان در بهمن ماه و هم‌زمان با گرامیداشت دهه مبارکه فجر ساخته و تحویل داده می‌شود، بیان کرد: امروز به صورت نمادین کلید 35 باب منزل در استان مازندران تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۸۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ حسین محمدرضایی در آیین واگذاری نمادین 8 باب خانه محرومان شهرستان آمل در روستای مطهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی را می‌توان به قطاری در حال حرکت تشبیه کرد، اظهار کرد: قطار جمهوری اسلامی از ایستگاه امنیت به سلامت عبور کرده و امروز به مسائل اقتصادی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ تحمیلی به دنبال این بود که پیام انقلاب اسلامی به دنیا صادر نشود، اظهار کرد: بزرگترین تهدید را به نفع خودمان تبدیل به فرصت و در 8 سال جنگ تحمیلی بر دشمن و جهان غلبه کردیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه جنگ وقتی مردمی شد در آن پیروز شدیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی توانست اهداف انقلاب و اسلام را به دنیا صادر کند.

 
 


این مسئول با اشاره به اینکه دولت باید مسیر را هموار کند اما مهم‌تر حضور مردم و نقش آفرینی آنها در مسائل اقتصادی است، عنوان کرد: محرومیت فعلی زیبنده نظام نیست و نباید فردی در جامعه باشد که به نان شب محتاج باشد.

رضایی با بیان اینکه وقتی محرومیت دیده می‌شود یعنی نظارت در برخی بخش‌ها به خوبی انجام نمی‌شود، گفت: فساد در کشور ما شبکه‌ای نیست و دامن گیر کل کشور نشده است و نباید گفت که کل کشور از این مشکل در حال رنج است اما جاهایی هست که هرچقدر کم هم باید رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم موجب لبخند از دل و عمیق برای مردم می‌شود، ادامه داد: شاد کردن مردم با کنسرت و موسیقی نیست و شکم گرسنه با کنسرت سیر نمی‌شود بلکه باید به فکر مردم بود و با خدمت به آنها خنده بر روی لب‌هایشان آورد.



جانشین فرماندهی سپاه کربلا با بیان اینکه بسیج سازندگی استان مازندران در سال گذشته 500 باب منزل تحویل داد، تاکید کرد: 746 باب منزل در سال 97 هدفگذاری شد که تا تیرماه سال 98 به تدریج تحویل داده می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه حدود 200 خانه دیگر نیز برای محرومان در بهمن ماه و هم‌زمان با گرامیداشت دهه مبارکه فجر ساخته و تحویل داده می‌شود، بیان کرد: امروز به صورت نمادین کلید 35 باب منزل در استان مازندران تحویل داده شد.

رضایی خاطرنشان کرد: 35 خانه محرومی که امروز تحویل داده شد بیشتر 60 متری، که 30 درصد از این مبلغ را کمیته امداد و مابقی را خیرین و بسیج سازندگی سپاه تامین کرده است.


مدیرکل کمیته امداد مازندران نیز با بیان اینکه عمده اقدامات کمیته امداد در حوزه توانمندسازی فکری، روانشناسی، آموزشی، اقتصادی و اجتماعی است، گفت: کمیته امداد استان مازندران در سال گذشته 6 هزار و 600 موقعیت شغلی ایجاد کرد.

رضا نوروزی‌ جعفری با بیان اینکه 73 هزار خانوار در استان مازندران تحت پوشش کمیته امداد هستند، اظهار کرد: 53 هزار خانوار از این تعداد مستمری بگیر هستند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 4 هزار یتیم در مازندران تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: 8 هزار و 500 دانش‌آموز مازندرانی، 2 هزار بیمار صعب العلاج و 40 هزار سالمند تحت پوشش کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه عمده اقدامات کمیته امداد در حوزه توانمندسازی فکری، روانشناسی، آموزشی، اقتصادی و اجتماعی است، تصریح کرد: کمیته امداد استان مازندران در سال گذشته 6 هزار و 600 موقعیت شغلی ایجاد کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته 570 مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ساخته شد، تاکید کرد: حدود 2 هزار و 500 کمک جهیزیه نیز پرداخت شد.

نوروزی با بیان اینکه یک هزار دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد کمک هزینه دانشجویی دریافت کردند، خاطرنشان کرد: در سال 97 برنامه‌ریزی‌ها جهت ساخت یک هزار و 200 باب منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان مازندران است.

وی در پایان گفت: 746 باب منزل از آمار ذکر شده در روستاهای استان مازندران با کمک بسیج سازندگی سپاه ساخته می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها