موذن گفت: 79 نفر از اعضای هیات علمی استان مازندران عضو خانه نخبگان سازمان بوده و که در خصوص مسائل و ارائه راهکارهای استان مشغول فعالیت هستند و طرح‌های مناسبی در زمینه آب، پسماند، زباله ارائه داده‌اند.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۲۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدهادی موذن در جمع خبرنگاران استان مازنداران درباره فعالیت و اقدامات انجام شده در این سازمان اظهار کرد: هزار و 800 نفر از نبخگان استان مازندارن عضو این سازمان هستند.

وی با اعلام اینکه برای توسعه فعالیت‌های علمی و بررسی نیازمندی‌های استان مازندران هشت کارگروه تخصصی مکانیک، فیزیک، شیمی و مواد، برق و الکترونیک، هوا فضا، تجهیزات پزشکی، شیلات و دامپروری، کشاورزی و دامپروری سازماندهی شده است، افزود: در این کارگروه نیازسنجی مناسبی در استان انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران با اعلام اینکه خانه نخبگان علمی بسیج به عنوان کانون علمی که سازماندهی ظرفیت نخبگانی و دانشی در عرصه‌های مختلف را دنبال می‌کند، فعالیتش را در استان به صورت جدی شروع کرده است، ادامه داد: در این خانه بنا داریم با استفاده از نخبگان و فعالان و فرهیختگان بسیجی به توسعه و شکوفایی مازندران کمک کنیم.

وی هدف از ایجاد خانه نخبگان بسیجی را کمک به جذب سازماندهی و تاثیرگذاری ظرفیت نخبگانی و دانشی در استان مازندران اعلام کرد و گفت: جلسات اتاق فکر استان مازندران در راستای کمک رسانی علمی و فکری به همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی به صورت مرتب تشکیل می‌شود.

موذن استراتژی خانه نبخگان استان مازندران را کمک به هم افزایی ظرفیت دستگاه‌های دولتی، نهادها و مراکز خصوصی، همکاری با تشکل‌های مردم نهاد در راستای توسعه و شکوفای استانی، بررسی کارشناسی فرصت‌های و تهدیدات توسعه و راه‌کارهای حل مشکلات و کمک به پیشرفت در استان، ایجاد بانک اطلاعاتی موضوعی، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در استان، شبکه سازی نخبگان، خبرگان و صاحب نظران، تشکیل اردوهای تخصصی برای تحقق فرهنگ و تکفر بسیجی و حرکت‌ جهادی در حل مسائل استان به ویژه در موضوع اقتصاد مقاومتی و تعیین اولویت‌های تحقیقاتی در هر بخش و سفارش تحقیق از سوی سازمان بسیج علمی به محققان اعلام کرد.

وی گفت: 79 نفر از اعضای هیات علمی استان مازندران عضو خانه نخبگان سازمان بوده و که در خصوص مسائل و ارائه راهکارهای استان مشغول فعالیت هستند و طرح‌های مناسبی در زمینه آب، پسماند، زباله ارائه داده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها