امام جمعه نکا در جمع بسیجیان شهرستان:
امام جمعه نکا افزود: ما به پشتوانه بسیج، به دنیای استکبار اعلام می کنیم که شما آماده سیلی سنگین بسیج باشد.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۲۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همزمان با پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل، بسیجیان و جان برکفان آماده برای دفاع از سرزمین، ناموس و آب و خاک، همچون همه سال‌های گذشته برای حضور در اجتماعی عظیم گرد هم آمدند تا بیعت دوباره با ولایت و رهبری داشته باشند.

امروز همه شیرزنان و مردان غیور مازندران با لبیک به ندای امام و رهبر خویش در اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرهای مختلف گرد هم آمدند تا بار دیگر ابهت و اقتدار حضور مردم در صحنه‌های مختلف این انقلاب را به نمایش گذاشته و اعلام کنند تا همیشه آماده‌اند.

اکنون به روز پایانی هفته بسیج رسیده‌ایم با بررسی کوتاهی در اجرای برنامه‌های هفته بسیج در می‌یابیم که در شرق استان مازندران و در شهرستان‌های مختلف این منطقه به همت سپاه ناحیه مقاومت شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه، حدود یک‌هزار برنامه در طول هفته بسیج برگزار شد.

برنامه‌های مفید و اثرگذاری که قریب به اتفاق آنان در حوزه بصیرتی و نشست‌های خردورزی بوده است تا براساس توانمندی‌های جوانان و نوجوانان و صاحبان اندیشه برای برون رفت از مشکلات چاره‌اندیشی بود.

بسیجیان در طول سال های مختلف در صحنه‌های انقلاب حضور فعال داشته‌اند و نمی‌توان منکر این حضور فعال بسیجیان شد.

مردم ما امروز هم به رسم سال‌های متوالی گذشته؛ حضور با اقتدار خود را به نمایش گذاشتند تا به دشمنان اعلام کنند تا مادامی که با ولایت هستند؛ دشمنان هیچ آسیب و گزندی نمی‌توانند به این انقلاب وارد کنند.

علی مولایی از بسیجیان شرق مازندران حضور امروز خود را گامی در دفاع از ارزش‌های انقلاب عنوان کرد که باید در ادامه راه شهدا این حرکت‌ها استمرار یابد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: انقلاب ما برگرفته از عاشورا و فرهنگ عاشورا و سیره و روش اهل بیت(ع) است و ما هم در ادامه راه و وروش بزرگان دینی خود در ادامه راه این انقلاب ایستاده‌ایم و با تبعیت از رهبری تلاش داریم تا دشمنان را از رسیدن به اهداف پلیدشان و دستیابی به این انقلاب و مردم، مأیوس و ناامید کنیم.

امروز بار دیگر بسیجیان همیشه در صحنه مازندران و هوشمندانه‌تر از گذشته وارد میدان شدند تا با این حضور خود خط بطلانی بر یاوه‌گوئی‌های دشمنان بکشند.

طاهره ولی‌پور شرکت کننده حاضر در این مراسم و اجتماع بسیجیان در شرق مازندران با تأکید بر ولایتمداری به خبرنگار فارس گفت: بسیجیان ما در دوران مختلف انقلاب، پایبند به انقلاب و ارزش‌ها بوده‌اند و امروز هم با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ما در صحنه حاضر هستند.

وی افزود: بسیجیان ما امروز هم همچون گذشته توان بسیج گری خود را حفظ کرده و با حفظ ولایتمداری، عظمت و اقتدار خود را به جهانیان ثابت کردند و اعلام کردند که تا پای جان در دفاع از این انقلاب ایستاده و پا به میدان هستند.

امام جمعه نکا نیز با بزرگداشت نام و یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: خداوند بزرگ و پیامبرش از بسیج سخن گفته‌اند و از بسیجیان امروز ایران سخن گفته است و آیه 57 سوره مائده در این خصوص است که فرمودند: " اگر شما برگردید از دین خدا، قوم دیگری خواهد آمد که خداوند آنان را دوست دارد؛ آنان هم خدا را دوست دارند؛ در برابر مومنان  آرام و در برابر دشمنان سخت هستند؛ جهاد در راه خداوند دارند و در برابر سرزنش، ترسی در وجودشان نیست."

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی اظهار کرد: چنین بسیجی که دارای این ویژگی‌های برجسته اعلام شده باشد؛ دوست خداوند است و خداوند هم او را دوست دارد.

وی افزود: هدف تشکیل بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست و هسته‌های مقاومت در تمامی جهان به وجود آورد.

امام جمعه نکا یادآور شد: دشمن می‌خواهد بسیج را در ایران و مرزهای داخلی محصور کند و بسیج باید به جریان و شبکه جهانی تبدیل شود و همه مستضعفان تحت عنوان بسیج، منسجم در برابر استکبار جهانی بایستند و مبارزه کنند.

محمدی‌لائینی گفت: دشمن از همین انسجام می‌ترسد و امروز دشمن مشاهده می‌کند که بسیج فرامنطقه‌ای شده است؛ در سوریه، لبنان، عراق، یمن، غزه شکل گرفته و بسیج در برابر عوامل دشمنان ایستاده است و از نفوذ آنان جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مهمانان کنفرانس اسلامی و مسئولان نظام که فرمودند: "هرجایی که اسلام بر دل و جان مردم بوده است؛ استکبار سیلی خورده است" اظهار کرد: امروز دشمن از همین اسلام ما هراسان است و سیلی محکمی از بسیجیان و مردم ما خورده است.

امام جمعه نکا افزود: ما به پشتوانه بسیج، به دنیای استکبار اعلام می کنیم که شما آماده سیلی سنگین بسیج باشد.

وی گفت: برنامه‌های مفیدی انجام شد و امروز هم این نمایش باشکوه بیانگر توجه به اهداف بلند بسیج و نهادینه کردن آن در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها