تجلیل از خانواده شهید مازندرانی مدافع حرم با حضور دایی، گلمحمدی و انصاری در مشهد مقدس

یادمان تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی با هماهنگی آستان قدس رضوی با حضور یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده، علی دایی سرمربی سایپا و محمد انصاری مدافع پرسپولیس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۵۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، از سری رقابت‌های هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم پدیده مشهد و سایپا روز یک‍شنبه چهارم آذرماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به‌سود تیم پدیده پایان یافت.

محمد انصاری مدافع مصدوم پرسپولیس که خادم افتخاری امام رضا(ع) بود، نیز در این بازی حضور یافت.

اتفاق جالب بازی قبل از آغاز این دیدار بود؛ یادمان تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی با هماهنگی آستان قدس رضوی با حضور یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده، علی دایی سرمربی سایپا و محمد انصاری مدافع پرسپولیس برگزار شد.

حسن و مهدی بلباسی فرزندان خردسال شهید محمد بلباسی نیز در این آیین تکریم حضور داشتند.

شهید مدافع حرم محمد بلباسی اهل شهرستان قائم‌شهر و دارای چهار فرزند به نام‌های فاطمه، حسن، مهدی و زینب است که فرزند آخرش بعد از شهادت فرمانده اردوی جهادی مازندران(شهید بلباسی) در دوری پدر دیده به جهان گشود و مقام عظمای ولایت  بر گوشهای وی اذان و اقامه گفتند.

این شهید مدافع حرم اردیبهشت مقاومت(اردیبهشت سال 95) در نبرد منطقه خان‌طومان سوریه با داعش تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش به میهن باز نگشت.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها