در برنامه بسیجی من 10 نفر از بسجیان به مدت سه دقیقه طرح‌ها و ایده‌های خویش را دیشب در سیمای طبرستان معرفی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۶۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اقدامات بسیج علمی مازندران نه تنها در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مازندران انعکاس بسیار مناسبی دارد، مورد توجه برنامه سازان شبکه طبرستان قرار گرفته است.

حضور رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران در برنامه تلویزیونی تاش که دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ایران را منتشر می‌کند.

در این برنامه فعالان و نخبه‌های علمی بسیج استان مازندران اقدامات و دستاوردهای خویش را در شبکه طبرستان به اطلاع مردم رساندند.

برنامه سازی شبکه طبرستان با حضور در مرکز رشد شهید سهراب بخشی شهرستان ساری، در جریان آخرین اقدامات و تلاش‌های نخبگان بسیجی استان مازندران قرار گرفته و بر اساس اعلام این برنامه ساعت 19  دیشب از شبکه طبرستان پخش شد.

گفت و گو با نخبگان بسیجی،دریافت اطلاعات و موفقیت‌ها و بیان دغدغه‌ها و نشر موفقیت‌های این قشر از جلمه آیتم‌های پیش بینی شده در این برنامه است.

در برنامه بسیجی من 10 نفر از بسجیان به مدت سه دقیقه طرح‌ها و ایده‌های خویش را معرفی می‌کنند.

مصاحبه با خبرگزاری‌ها، بیان دغدغه‌ها و عملکردها در مصاحبه با رادیو شبکه طبرستان و حضور در برنامه تاش از دیگر ویژه برنامه‌های حضور رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران در رسانه‌های مختلف استان مازندران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها