با حضور فرمانده سپاه استان،

افتتاح باشگاه پینت بال فاتحین سپاه ناحیه گرمسار+ تصاویر

باشگاه پینت بال فاتحین سپاه ناحیه گرمسار با حضور سید علیرضا آرامی امام جمعه شهرستان گرمسار و سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه استان افتتاح شد
کد خبر: ۹۰۸۳۹۷۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، با حضور سید علیرضا آرامی امام جمعه شهرستان و سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه استان و مجید ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار و حجت الاسلام والمسلمین علی خان بابایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و داریوش طاهری فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین این باشگاه ورزشی افتتاح گردید.
سرهنگ ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در آیین افتتاح این باشگاه گفت:زمین اختصاص داده شده به این باشگاه ۳۰۰۰ متر مربع می‌باشد و در این باشگاه دارای مربیان دوره دیده می‌باشد.
وی در ادامه با تأکیدات مقام معظم رهبری به ورزش و تفریح سالم جوانان و نوجوانان گفت: این باشگاه جهت رفاه و تفریح سالم بسیجیان و مردم شهرستان گرمسار پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه گرمسار در پایان گفت: در این باشگاه با توجه به شعار سال و استفاده از وسایل ایرانی از مارکر ها(تفنگ های کاملا ایرانی) استفاده میشود و استفاده از کالای ایرانی باید الگو و سرمشق جوانان قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار