سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان استان کرمان اظهار داشت : امروز تفاهم نامه ای در خصوص گشت های محله محور با هماهنگی با رئیس کل دادگستری استان کرمان امضا شد که به مجموعه رده ها در استان ابلاغ خواهد شد تا به شکل قانونمند این گشت ها انجام شود.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۸۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز ظهر در دیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان استان کرمان اظهار داشت : امروز تفاهم نامه ای در خصوص گشت های محله محور با هماهنگی با رئیس کل دادگستری استان کرمان امضا شد که به مجموعه رده ها در استان ابلاغ خواهد شد تا به شکل قانونمند این گشت ها انجام شود.
وی گفت: تدبیری که در بحث امنیت با ثبات در سطح کشور و کرمان برگزار شد ما از بسیجیان پایگاه ها به عنوان گشت های محله محور و از حوزه ها نیز به عنوان گشت های مسلحانه استفاده می کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : با هماهنگی های صورت گرفته با رئیس کل دادگستری استان کرمان و نیروی انتظامی امیدواریم یک تعامل نزدیکتر صورت گیرد و ناهماهنگی های موجود از بین رود.
ابوحمزه ادامه داد : طبیعی است در استان گسترده ای همچون کرمان با ۱۱درصد مساحت کل کشور و بیش از ۳میلیون جمعیت دارد با این حجم گسترده بسیجی و سپاهی ممکن است تخلفاتی به وجود آید که امیدواریم به هر صورتی با رعایت قانون و مقررات ما را در جریان بگذارید تا در صورت هر گونه تخلفی ما مطلع شویم.
وی در رابطه با سرکشی قضات از رده های سپاه ابراز داشت : امیدواریم این سرکشی ها با اطلاع ما صورت گیرد ولی در هر صورت ما نمی خواهیم جلوی قانون را بگیریم.
وی افزود : ما از ابتدای امر به همه رده های ستاد عرض کرده ایم تا تدبیر رهبری که همان اجرای مر قانون است انجام شود تا یک تعامل بیشتر صورت گیرد و امیدواریم این تعامل و همکاری که در استان وجود دارد در زیر مجموعه ها هم صورت گیرد تا رنجش خاطری صورت نگیرد.

ارسال نظرات