مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان:

مصرف صحیح انرژی تنها راهكار جلوگیری از خاموشی است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در آیین رونمایی از نرم افزار های شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اظهار داشت: حیات بشر به مصرف بهینه انرژی بستگی دارد و مصرف صحیح انرژی تنها راهکار برای جلوگیری از خاموشی ها است.
کد خبر: ۹۰۸۴۰۳۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، افشین روشن میلانی در آیین رونمایی از نرم افزار های شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: به منظور افزایش سرعت پاسخگویی به مشترکین و مردم ، شرکت توزیع نیروی برق تبریز اقدامات مهم و مطلوبی به عمل آورده و جهت کاهش ترافیک و رضایت مشترکین گام هایی اساسی در جهت الکترونیکی کردن خدمات انجام داده است.

روشن میلانی ادامه داد: در جهت ارتقای خدمت به مشترکین  و برای افزایش سرعت رضایت مشترکین تمامی تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

وی اظهار داشت: در این بین نیروی برق محرک اصلی بخش اقتصاد کشور است و  همه این موفقیت ها در زیر سایه تلاش های کارکنان شرکت برق انجام یافته که امروز ثمره آن را می بینید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با بیان اینکه، مصرف صحیح برق و مراقبت از آن باید اولویت مردم عزیزمان باشد، گفت: خوشبختانه با توجه به فرهنگ سازی انجام شده در تابستان امسال شاهد افزایش همکاری مردم با صنعت برق بودیم.

وی ادامه داد: مصرف صحیح انرژی تنها راهکار برای جلوگیری از بروز خاموشی در سال های آینده خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار