فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: ما از ديکتاتوری و تسلط سياسی و نظامی آمريکا عبور کرده ايم و بايد اين قدرت خود را با تمام وجود باور داشته باشيم زيرا اکنون آمريکا از درون تهی شده و فقط قدرت رسانه ای و عمليات روانی دارد
کد خبر: ۹۰۸۴۰۸۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

حضور بسیجی وار مردم عامل خنثی سازی توطئه دشمنان است

فرمانده سپاه استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه بسیج در کارنامه 39 ساله حضور درخشانی در دفاع از ارزش های انقلاب داشته گفت: امروز با وجود هجمه های دشمنان انقلاب حضور بسیجی وار مردم در خنثی سازی توطئه دشمنان موثر است.

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار يعقوبعلی نظری در همايشی که ششم آذرماه و همزمان با گراميداشت هفته بسيج در موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد برگزار شد بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرت با محوریت مردم استوار است و در هر بخش متصل به مردم عمل می کند.

وي ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نيز انقلاب اسلامی را بر پايه و با  قدرت مردم آغاز کردند و با دور انديشی و نگاه بلند خود دريافتند که برای گسترش و تداوم انقلاب اسلامی ایران به يک قدرت مستحکم و سازمان يافته مردمی نياز است لذا دستور تشکيل بسيج را صادر فرمودند.

فرمانده سپاه استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه تشکيل بسيج از دو  منظر مد نظر رهبر کبير انقلاب بود ابراز کرد: اولین مورد اينکه انقلاب اسلامی برای گسترش انديشه به همه جوامع اسلامی و انسانی نياز به قدرت مردمی دارد و از طرفی انديشه انقلاب مورد هجمه دشمنان قرار خواهد گرفت که مقابله با آن نيز يک قدرت متشکل و منظم می خواهد.

سردار نظری با بیان اينکه برخی جوانان در هجمه های فرهنگی دشمن آسيب پذير می شوند تصریح کرد: اين  آسیب پذیری به این دليل است که شناخت درست از گذشته انقلاب و ماهيت تشکيل بسيج ندارند در حالی که بسيج در عمر 39 ساله خود کارنامه بسيار درخشانی در دفاع از انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: در شرايط امروز جامعه نيز با توجه به هجمه‌های همه جانبه دشمنان اسلام و انقلاب فقط حضور بسيجی وار مردم  در حوزه‌های سخت، نيمه سخت و نرم، کارساز است و فقط با مشاکت های مردمی است که می توانيم بر مشکلات غلبه کنيم.

فرمانده سپاه استان خراسان رضوی گفت: در مواجهه با آمريکا نيز اگر با ايدئولوژی بسيجی، اعتقادات اسلامی و تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی به اين مسئله نگاه کنيم راه مبارزه در دستور کار قرار می گيرد ضمن اینکه در کنار مبارزه مذاکره نيز می تواند راهگشا باشد.

سردار نظری افزود: قدرت آمريکا در همه زمينه ها در حال افول و قدرت نظام اسلامی در حال گسترش است، آمريکا ديگر نه قدرت نظامی، نه اقتصادی و نه قدرت فرهنگی دارد  و شاهد هستیم که امروز اشتغال در کشور آمريکا منوط به غارت ثروت های اعراب است.

وی بیان کرد: باید در رویارویی با آمریکا راه مبارزه را انتخاب کنيم و نبايد در اين راه دچار تفرقه شويم، مبارزه ما با آمريکا مبنای اعتقادی ، منطقی و تجربی دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اضافه کرد: ما از ديکتاتوری و تسلط سياسی و نظامی آمريکا عبور کرده ايم و بايد اين قدرت خود را با تمام وجود باور داشته باشيم زيرا اکنون آمريکا از درون تهی شده و فقط قدرت رسانه ای و عمليات روانی دارد و حتی در سازمان ملل هم کسی گوش به حرف آمريکا نمی دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها