سردار کوثری در گردهمایی بسیج کارکنان دانشگاه های استان البرز :
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما طرفدار مظلومان هستیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران در دفاع از مظلومان جهان یک قدم عقب نمی‌گذارد
کد خبر: ۹۰۸۴۰۸۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار محمد اسماعیل کوثری درگردهمایی بسیج کارکنان دانشگاه های استان البرز که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد البرز برگزار شد ، اظهار داشت: امنیت امروز مرهون بسیج و بسیجیان است.

هدف انقلاب ما دفاع از مظلوم در مقابل ظالم است

وی با بیان اینکه منکر  مشکلاتی  که امروز وجود دارد نیستیم، افزود: مشکلات امروز قابل حل است و این مشکلات مشکلاتی نیست که قابل حل نباشد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما شروع کننده جنگ نبودیم و همه کشورها برای مقابله با ایران از عراق حمایت می‌کردند، تصریح کرد: جنگ بر ایران اسلامی تحمیل شد. بعد از امام، مردم ولایتمدار در قالب نیروهای مردمی  بسیج نقش مهمی داشتند، اگر عزیزان بسیجی نبودند جنگ اینقدر با موفقیت پیش نمی‌رفت و فداکاری تک تک عریزان اعم از خواهران و برادران با خلاقیت و ابتکار عمل تمام محاسبات استکبار جهانی را بر هم ریخت.

وی با بیان اینکه جنگ بر ایران تحمیل شد و ایران از خود دفاع کرد،گفت: دفاع بعد از هشت سال مقاومت مقدس شد و دلیل این مقدس شدن جنگ ایثار و از خودگذشتگی و صبر رزمندگان در جبهه بود.

کوثری با بیان اینکه فداکاری‌ها است که امنیت می‌آورد، افزود: بسیجی عاشقانه به مردم خدمت می‌کند و همه ملت ایران بسیجی هستند. رهبری همیشه خود را در کنار خانواده شهدا و ایثارگران می‌بینند.

وی با بیان اینکه ما طرفدار مظلومان هستیم،گفت: هدف انقلاب ما دفاع از مظلوم در مقابل ظالم است.

ارسال نظرات