فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

شهدا اهل نشستن نبودند هرجا نیاز شد نقش آفریدند

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در سادواره شهدای منطقه کوثر شرقی تبریز، گفت: شهدا اهل نشستن، جا زدن و کنار کشیدن نبودند و هر کجا نیاز بود پای کار آمده و باری از دوش جامعه برمی داشتند.
کد خبر: ۹۰۸۴۱۶۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: شهدا از همین محلات که مردم آن بی توقع ترین، کم برخوردارترین و در عین حال مبارزترین و مقاوم ترین مردم در مقابل دشمنان اسلام هستند، تربیت شده و رشد کرده و نقش آفرین شدند.

وی با اشاره به الگو شدن شهدای انقلاب برای جامعه اسلام و مردم جهان، بیان کرد: روزگاری که اسرائیل شش روزه اعراب را به زانو درآورد با رویش جوانان شهادت طلب حماس، غزه، کرانه باختری و ... به سرآمده و هم اکنون موشک های دست ساز آن ها اسرائیل را به زانو درآورده است و انشالله نابودی اسرائیل در چشم انداز 25 ساله قطعی است.

سردار خرم با بیان اینکه بزرگترین منطق شهید ظلم ستیزی در مقابل زر و زور و تزویر است اظهار کرد: دلیل این همه جنایت علیه مسلمانان خصوصا تشیع، امتناع از قبول سلطه و حرکت در مسیر عزت و استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به وعده امام خمینی(ره) در خصوص شکست صدام افزود: وعده مقام معظم رهبری نیز در خصوص پیروزی مقاومت یمن در مقابل محور عبری عربی و آمریکایی را به برکت خون شهدا قطعی است و به حول قوه الهی خون شهدای یمن، متجاوزان جنایتکار را سرکوب خواهد کرد.

یادواره شهدای منطقه کوثر شرقی تبریز به همت حوزه امام کاظم(ع) سپاه غدیر تبریز شب گذشته برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار