سردار فرجيان زاده در يادواره شهداي كوي امام علي (ع) اراك ؛

افول قدرت آمريكا به بركت خون شهداء / سوء استفاده دشمن با حرف هاي نسنجيده برخي مسئولان

سردار پاسدار فرجيان زاده گفت : آمريكاي جنايتكار از شهداء سيلي سختي خورده و اين كشور در سراشيبي سقوط و افول خود قرار دارد و قدرت و هيمنه آمريكا به بركت خون شهداء درحال فروپاشي است.
کد خبر: ۹۰۸۴۱۶۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ سردار سرتيپ پاسدار سعيد فرجيان زاده جانشين آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح سه شنبه شب در پادواره شهداي مسجد حضرت ابوالفضل (ع) كوي امام علي (ع) شهرستان اراك ، شهداء را مظهر قدرت ايران اسلامي دانست و افزود : امنيت ، آسايش و قدرت امروز ايران اسلامي در سايه رشادت ها ، دلاوريهاي شهداء و ايثارگران انقلاب اسلامي ميباشد.

وي در ادامه گفت : تماميت عرضي خاك ميهن ،غني سازي هسته اي ، قدرت موشكي كشور ، كشف و توليد سلول هاي بنيادي با اخلاص و ايثار شهداء انجام گرفت و ما براي هميشه مديون اين شهداء هستيم.

سردارفرجيان پور تصريح كرد : عزت و اقتدار ايران اسلامي در فداكاري و ازجان گذشتگي هاي شهداء در 40 سال انقلاب بوده و اين حركت به ديگر مسلمانان شيعه و غيرشيعه دنيا نيزمنتقل شده است.

وي پياده روي اربعين حسيني را نمونه مهم و اثرگذارخون شهداء دانست و گفت : امروز به بركت اين انقلاب ، فرزندان رهبركبير انقلاب اسلامي ايران با مقاومت جلوي رژيم صهيونيستي ايستادگي ميكنند و شكست هاي پي در پي را به آنها تحميل ميكنند.

جانشين آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه اضافه كرد : مردم مظلوم و بي دفاع يمن حدود 4 سال به يك جنگ نابرابر با دشمنان پرداخته و به اذعان خود يمني ها ، اين مقاومت و ايستادگي را از انقلاب اسلامي ايران فرا گرفته اندو قطعا يمن در نبرد با دشمنان پيروز خواهد شد.

وي به حوادث سالهاي اخير منطقه هم اشاره و تصريح كرد : حوادث و جنگ هاي تحميلي استكبارعليه برخي كشورهاي منطقه باعث اتحاد و همبستگي در بين ملتهاي مسلمان شد و اين وحدت به درون نيروهاي ارتش سوريه كه از اعتقاد بالايي برخوردار نبودند ، كشيده شده است.

سردارپاسدارفرجيان زاده درادامه با بيان اينكه شهداء به وظيفه خود عمل نمودند ، گفت : آمريكاي جنايتكار ازشهداء سيلي سختي خورده و اين كشور در سراشيبي سقوط و افول خود قرار دارد و قدرت و هيمنه آمريكا به بركت خون شهداء درحال فروپاشي است.

وي به تحريم اقتصادي اشاره و افزود : مسئولين كشور بايد با روحيه بسيجي و انقلابي به كار، خدمت به مردم و حل مشكلات آنان بپردازند و دركشور چيزي به عنوان بن بست وجود ندارد و اگر مديريت مسئولين خوب باشد ، تحريم نيمتواند اثراتي را در جامعه داشته باشد .

جانشين آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح مردم ايران را بهترين مردم دنيا دانست و خاطرنشان كرد : دولت و مسئولين كشور بايد از ظرفيت هاي جوانان در اداره و حل مشكلات كشور نهايت استفاده را بعمل آورند و اين جوانان ميتوانند موانع زيادي را از جلوي كشور بردارند .

سردارپاسدارفرجيان زاده همچنين افزود : امروز بايد با زبان اقتدار با دشمنان حرف بزنيم و مسئولين كشور با سخنان نسنجيده خود باعث سوء استفاده دشمنان نشوند و هر جا با قدرت و اقتدار با دشمن حرف زديم ، به عقب نشيني دشمنان منجر شد.

وي درپايان گفت : مسئولين و مردم انقلاب اسلامي ايران تصميم گرفته اند با اقتدار و عزت زندگي كنند و اين عزت و عظمت را با هيچ چيزي ديگري عوض نخواهند كرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار