خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان عجب شیر گفت: برخی ها تلاش می کنند بسیج را جناحی کنند در حالی که بسیج به کل ملت ایران و ملت های آزاده دنیا تعلق دارد و هر گروهی مادامی در خط امام و انقلاب باشد بسیج در خدمت آن تفکر نیز خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۸۴۱۶۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: امروز فرهنگ بسیج کل منطقه را فراگرفته است و به برکت این تفکر شاهد موفقیت های و پیشرفت های جبهه حزب الله، انصار الله و نیروهای بسیج مردمی در هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها حضور دارد، یادآور شد: آمریکا بدنبال تسخیر قلب خاورمیانه بوده و در این راستا به دنبال حذف و عبور از ایران می باشد و معتقد است باید فرهنگ و تفکر بسیجی را در منطقه حذف کرد.

هاشم پور خاطرنشان کرد: تقارن هفته وحدت و بسیج هر دو اشاره به یک هدف دارد و آن اتحاد ملت ها و تشکیل امت واحده در جهان اسلام است و این همان تفکر عمیق و راهبردی امام راحل برای حل مشکل دنیای امروز می باشد.

بسیج به کل ملت های دنیا تعلق دارد

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه امت اسلام باید زمینه ساز حکومت جهانی اسلام باشد، تاکید کرد: وجود اختلافات در مذاهب اسلامی مبنایی نبوده و این فرقه ها اشتراکات زیادی دارند که با حل این اختلافات سطحی و جزئی می توانند امت واحده اسلامی را تشکیل دهند.

هاشم پور با اشاره به خدمات بسیج در طول انقلاب، اظهارداشت: در چهل دهه از عمر انقلاب اسلامی بسیج همواره در کنار دولت ها در خدمت انقلاب بوده و نقش بسزایی را در عرصه های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و جهادی انجام داده است.

ارسال نظرات