در مجمع عمومی سالیانه بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان صورت گرفت:
مجمع عمومی سالیانه سازمان بسیج مهندسین صنعتی اصفهان در سالن همایش شرکت آبفا استان اصفهان با حضور مدیران کانون ها، رئیس و نائب رئیس شورای هر کانون و اعضا شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۴۲۵۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مجمع عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت در سالن همایش شرکت آبفا استان اصفهان با حضور مدیران کانون ها، رئیس و نائب رئیس شورای هر کانون و اعضا شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین صنعتی برگزار گردید.

جلسه راس ساعت ۹ صبح با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. پس از خیر مقدم گوئی جناب آقای مهندس شادمان فر مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی، آقای مهندس حاج رسولی‌ها رئیس شورای مرکزی سازمان در خصوص معضلات پیش روی صنعت استان، ظرفیت‌های سازمان و راهکار‌های برون رفت از رکود حاکم بر صنعت به سخنرانی پرداختند.

سپس جناب آقای حاجی دلیگانی نماینده محترم مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در خصوص اوضاع کنونی کشور و وظایف بسیجیان در این برهه حساس سخنرانی نمودند و به سوالات حضار پاسخ دادند.

پس از استراحت و پذیرایی چند کلیپ متناسب با مسائل روز کشور و اوضاع منطقه پخش گردید؛ و در ادامه جناب آقای مهندس شادمان فر گزارشی از عملکرد یک ساله سازمان بسیج مهندسین صنعتی و برنامه‌های پیش رو ارائه دادند؛ و در ادامه به نظرات و پیشنهادات وانتقادات پاسخ داده شده و در تبادل آرا و نظرات مقرر شد بیانبه‌ای توسط جمع حاضر صادر گردد و از مقام محترم ریاست جمهوری درخواست انتصاب استانداری لایق فرهنگ و تمدن شهر اصفهان، شهر علم و صنعت و هنر و ایثار که در روند تاریخ سرنوشت سازی خود را در کشور به اثبات رسانیده است، در خواست گردد به نیابت از ۴۵۰۰ نفر بسیجی مهندس رشته‌های فنی ومهندسی استان بیانیه نوشته وقرائت وامضائ وبه مبادی آن ارجاع گردید.

در انتهای جلسه حضار به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برنامه و عملکرد سازمان پرداختندو جلسه با اقامه نماز جماعت و صرف نهار به پایان رسید.


انتهای پیام/
ارسال نظرات