خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بشرویه گفت: گشت های رضویون از سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۹ هزار نفر در قالب ۳۰۰ گشت شبانه در پایگاه های سطح شهرستان ساماندهی شدند.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۷۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد علی خبازی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه در مراسم گشت های بسیج رضویون و در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج سطح شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج پشتوانه نظام و انقلاب است،چراکه تمامی موفقیت ها به همت مردم و بسیجیان شکل گرفته است.


وی افزود: همه می دانند که سنگردار نظام، بسیج است و در صحنه های متعدد فتنه،دخالت های بیگانگان وناامنی های مرزی ایفای نقش کرده و به خوبی در عرصه های علمی و اقتصادی درخشیده است.


سرگرد خبازی گفت: دشمن می داند که بسیجیان همچون ۴۰ سال گذشته بیدار و هوشیار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و همین امر وحشت را در دل دشمن صد چندان می کند.


سرگرد خبازی بیان داشت: رهبر کبیر انقلاب بسیج را ارتش بزرگ دنیا می دانست و آرزوی شان همیشه بسیجی بودن در جوامع بود و اکنون همه جریانات و تنش های سیاسی با وجود بسیجیان خنثی می شود.


فرمانده سپاه شهرستان بشرویه عنوان داشت: با تشدید گشت های رضویون می توان با همکاری نیروهای انتظامی امنیت را از این بیشتر کرد.


وی گفت: بیش از ۱۰ طرح مختلف در دستور کار بسیج قرار گرفته که سال گذشته اولین طرح گشت رضویون در ۵ آذر اجرایی شد.


سرگرد خبازی افزود: امنیت در محلات مختلف توسط بسیجیان بیش از پیش شده و این امر کمک شایانی در کاهش سرقت ها داشته است.


وی ادامه داد: خرسندیم که تنها نهادی که توانسته به نظم و امنیت محلات و نقاط دور دست کمک کند بسیج بوده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه اظهار کرد: گشت ها از سال گذشته آغاز شده وتاکنون ۹ هزار نفر در قالب ۳۰۰ گشت شبانه در پایگاه های سطح شهرستان ساماندهی شدند.


وی بیان داشت: از امروز این طرح تشدید یافته و 100 درصد پایگاه ها نیز در این طرح همکاری خواهند کرد تا از این پس گشت زنی ها برای امنیت هرچه بیشتر افزایش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها