خبرهای داغ:
فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه:

قوا بخشیدن به بسیج یعنی استحکام ریشه انقلاب و نظام

فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: قوا بخشیدن به بسیج یعنی استحکام ریشه انقلاب و نظام که می بایست در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب که چشم دشمنان بر به هم زنی این رخداد مهم است این مناسبت هر چه با شکوه تر از قبل برگزار شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۹۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در آخرین روز از هفته بسیج یاد و خاطره 22 شهید پایگاه بسیج شهری امام علی (ع) شهر بشرویه گرامی داشته شد.


سرهنگ خبازی فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه در این یادواره ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران در طول ایام هفته بسیج گفت:بسیج نشانه وحدت و یکدلی است که بین آحاد جامعه برپا شده است.


وی عنوان داشت: قوا بخشیدن به بسیج ؛ یعنی استحکام ریشه انقلاب و نظام که می بایست در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب که چشم دشمنان بر به هم زنی این رخداد مهم است این مناسبت هر چه با شکوه تر از قبل برگزار شود.


خبازی افزود:شهدا که با خلوص دل به جبهه ای حق علیه باطل رفتند همه نفرات عادی بودند که با لبیک به امام راحل و در قالب نیروی مردمی بسیج به جبهه ها اعزام شدند و نقش آفرینی مهمی را در پیروزی 8 سال دفاع مقدس داشتند.


فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بشرویه عنوان داشت: مردم ما و بخصوص بسیجیان همانند 40 سال پیش بیدار و در صحنه هستند و با شکوه تر از قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن های پیروزی انقلاب شرکت خواهند کرد.


سرهنگ خبازی نیز به برگزاری کنگره بزرگ ۲۰۰۰ شهید استان هم اشاره داشت و گفت: در ستاد اجرایی شهرستان بشرویه نیز و در راستای برنامه های فرهنگی این یادواره ، برگزاری اجلاسیه ها و نمایشگاه مقاومت و تدوین کتاب های شهدا،ساخت فیلم داستانی، و... توسط بسیجیان غیور این شهرستان صورت گرفته است.


سرهنگ شیردل پیشکسوت عرصه جهاد و جنگ و سخنران این یادواره هم گفت: به پشتوانه امام راحل و سپاه و بسیج این لشکر ۲۰ میلیونی شکل گرفت و اکنون به قدرت مردمی تبدیل شده است و این را مدیون شهدا و امام شهدا هستیم.


وی افزود: در زمان شاه نه ارتش ثابتی داشتیم نه ارگانی و همه گوش به فرمان غربی ها و انگلیسی ها بودند و هر روز گوشه هایی از سرزمین پهناور ایران به دست غربی ها می افتاد اما اکنون با پیروزی انقلاب و خاتمه رژیم شاهنشاهی اقتدارمان را به رخ جهانیان می کشیم.


پیشکسوت عرصه جبهه و جنگ بیان داشت: شهدای ما نیاز به تحلیل و همایش ندارند بلکه این ما هستیم که می بایست برای خودسازی خودمان این یادواره ها را برگزار کنیم چراکه جایگاه شهید آنقدر والاست که در جایگاه ملائک قرار گرفته اند.


شیردل گفت: یک نفر فقط در دنیا و آخرت دوست دارند به دنیا برگردد و دوباره  شمشیر بزنند و دوباره بشهادت برسد آن هم شهدا هستند، چرا که طعم شهادت و لذت اخروی را چشیده اند.


وی ادامه داد: در این جذر و مدهای زندگانی های امروزی و گرداب پر تلاطم مادیات خیلی ها غرق شدند و فراموش کرده اند که امنیت و زندگی شان مدیون شهدا هستند.


سرهنگ شیردل افزود:باید وصیت نامه های شهدا و زندگی آنان را در بین نوجوانان و جوانان رواج دهیم،تا آنها بدانند این نظام و انقلاب به همین راحتی هم بدست نیامده است و قهرمانان واقعی شهدا هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار