مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در دیدار سردار غیب پرور:
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: جبهه مقاومت پیروزی های خود را مدیون فرهنگ بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۱۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله اعرافی صبح امروز در دیدار سردار غیب پرور فرمانده سازمان بسیج ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک مکتب و نظریه است و این کارهایی که انجام شده در این زمینه خوب است اما نیاز به تشکیل مدارس علمی بسیج کاملا احساس می شود.

وی ادامه داد: در نظریه پردازی اصل انقلاب کم کار بوده ایم و باید این مهم در حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مراکز دیگری مانند بسیج در دستور کار قرار بگیرد.

اعرافی افزود: دشمنان برخلاف ما دراین زمینه فعال بوده اند و گام هایی خوبی را برداشته اند که نباید جمهوری اسلامی ایران از این مهم عقب بماند.

وی شناساندن انقلاب به دنیا را مهم برشمرد و بیان داشت: به طور خاص در منظومه انقلاب بسیج ستاره درخشان است و در زمینه علمی و الگوسازی نیز باید بدرخشد.

مدیر حوزه های علمیه سراسرکشور تصریح کرد: بسیج در یک قالب تجلی نکند و در جلوه های مختلف باید خودش را نشان بدهد و باید به این کار عمق بخشید.

وی ادامه داد: در زمینه های مختلف مانند اقتصاد مقاومتی این فرهنگ و روح بسیجی است که می تواند آن را به حرکت دربیاورد و بارور سازد.

اعرافی به جنگ اقتصادی دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: در زمینه های علمی و پژوهشی بسیج باید ورود جدی تری داشته باشد چرا که روحیه بسیجی می تواند ظرفیت ها را به حرکت در بیاورد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: امروز الگو و مدل بسیج در خارج از کشور تشکیل شده به طوری که فرهنگ بسیج در منطقه شکل گرفته و پیروزی های مداومی در جبهه مقاومت با این روحیه به دست آمده است.

اعرافی ادامه داد: امروز در دنیا از بسیج الگوگیری می شود که نشان دهنده درست بودن مسیر و اهمیت توجه به این فرهنگ در کشور است.

وی به برنامه های گروه های جهادی اشاره کرد و افزود: کار گروه های جهادی نیاز است که رشد و ارتقا پیدا کند و گره ها را باز کند ودر این مسیر حوزه های علمیه نیز همراهی لازم را خواهد داشت.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خاطر نشان کرد: در خصوص حلقات صالحین باید بگوییم این برنامه های تربیتی نیاز جامعه است اما باید آسیب شناسی لازم صورت بگیرد تا این برنامه ها کاربردی تر و منسجم تر شود و حوزه های علمیه در این زمینه نیز همکاری لازم را دارند.

ارسال نظرات