در راستای گرامیداشت هفته بسیج:

نشست ائمه جمعه و جماعات در بخش زر آباد شهرستان کنارک برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک گفت: دشمندر طول 40 سال انقلاب اسلامی زخمهای بسیاری خورده و امروز به دنبال جبران شکست هایش است.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۵۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، در راستای گرامیداشت هفته بسیج نشست صمیمی ائمه جمعه و جماعات در بخش زرآباد شهرستان کنارک با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک برگزار شد.

مولوی مهروزهی، امام جمعه اهل سنت بخش زرآباد در این نشست، گفت: هفته وحدت بنا بر یادآوری است که هرساله برگزار می گردد وگرنه  وحدت بین مسلمانان فقط مختص این ایام نیست و باید در طول سال وجودداشته باشد.

وی با استناد به فرموده مقام معظم رهبری افزود:هرکسی به مقدسات اهل سنت و صحابه پیامبر توهین کند او شیعه انگلیسی است و آن اهل سنتی هم که علیه شیعه کار و به مقدسات شیعه توهین می کند نیز اهل سنت آمریکایی است و هر دوی این‌ها دشمن اسلام هستند.

همچنین ابابکر بلوچ فرماندار شهرستان کنارک در این نشست گفت: هرکسی و در هر لباس و مذهب و قومی اقدامی انجام دهد که این اقدام جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران و حربه‌ای برای دشمن باشد این را مردم و سران کشور و در راس آن‌ها مقام معظم رهبری به شدت محکوم می کنند.

مولوی آذین امام جمعه مسجد عثمانی اهل سنت کنارک نیز افزود: اگر به دنبال الگو هستید، پیامبر مکرم اسلام قرآن کریم را بهترین الگو و اسوه در همه زمینه‌ها معرفی کرده است، ما اگر خودمان را مسلمان میدانیم و کس دیگری را الگوی خود قرار دهیم، یک جای کارمان می لنگد.

سرهنگ پاسدار علی حق پرست، فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج ناحیه کنارک هم در این دیدار گفت: ما در طول این ۴۰ سال ضربات سختی به دشمن وارد کرده ایم و اکنون باید مراقب باشیم، چون دشمن زخم خورده و آماده فرصت برای جبران شکست هایش است.

گفتنی است در پایان این برنامه  پایگاه شهیدمطهری روستای همت آباد (بخش زرآباد) افتتاح گردید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار