خبرهای داغ:
مسئول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان جنوبی:

فردا، اجرای میز خدمت در حاشیه اجلاسیه شهدای کشاورز

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: میز خدمت اداری نیز توسط سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه اجلاسیه شهدای کشاورز استان برپا می شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۶۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر زین العابدین جویبان مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان در جمع خبرنگاران اهداف برگزاری اجلاسیه های شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: اولین اجلاسیه شهدای کشاورز استان پنج شنبه 8آذرماه ساعت 8صبح در حسینیه جماران برگزار می شود.

وی عنوان داشت: سخنران محوری اجلاسیه شهدای کشاورز حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری است .

جویبان با بیان اینکه در سطح استان 213 شهید کشاورز داریم افزود: از خانواده 86شهید کشاورز، دامدار یا تحصیل کرده کشاورزی در شهرستان بیرجند برای شرکت در مراسم دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله دستاوردهای اجلاسیه چاپ 3 کتابچه ویژه شهدای کشاورز و اعزام گروه های جهادی تخصصی در سطح استان به مناطق محروم است که راه های علمی سازی کشاورزی را به مردم ارائه دادند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان ادامه داد: برنامه ای با همکاری شهرداری بیرجند انجام و بلوار شهدای کشاورز نامگذاری شده است.

وی اظهار داشت: 130 شبکه علمی سازی کشاورزی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج روستایی استان فعال هستند.

جویبان گفت: دکتر جهانسوز رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور  و دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور مهمانان و سخنرانان کشوری این اجلاسیه هستند.

وی ادامه داد: میز خدمت اداری نیز توسط سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه این اجلاسیه برپا می شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان افزود: پیش بینی حضور 3هزار نفر در این مراسم شده و شرکت در اجلاسیه برای عموم آزاد است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار