خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

مشکل لاینحل در کشور ما به برکت بسیج وجود ندارد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع پاسداران و بسیجیان مراغه گفت: به برکت بسیج مشکل لاینحلی در کشور ما وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۰۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: بدون تفکر و روحیه بسیجی این همه کار سازندگی نمی توان انجام داد.
وی ادامه داد: سپاه و بسیج این همه کار ها را بادخواست دولت ها انجام داده و به برکت این روحیه و ایستادگی هیچ مشکلی در کشور ما وجود ندارد که با روحیه بسیجی حل نشود.
هاشم پور اضافه کرد: اگر دولت ها در کار سازندگی و اقتصادی مشکل دارند از بسیج و تفکر بسیجی دور هستند لیکن بسیج در هر شرایطی دست دولت را می گیرد.
وی با اشاره به اجرای طرح ریشه کنی فلج اطفال توسط بسیج گفت : دولت ترکیه برای این طرح برنامه پنج ساله نوشته بود که جمهوری اسلامی به همت بسیج آن را در مدت یک هفته انجام داد .
هاشم پور ادامه داد: تولید این همه امکانات از جمله برق و گاز وغیره به برکت بسیج انجام گرفته و طی این چند سال ما قطعی گاز و برق نداشتیم.
وی اضافه کرد: در هر زمینه ای که ما تحریم واقعی شدیم در ان زمینه مشکلات حل شده و پیشرفت صد در صدی داشتیم.
هاشم پور با بیان اینکه اگرتفکر بسیجی را کنار بگزاریم هر لحظه باید منتظر مشکل باشیم اضافه کرد: سپاه و بسیج آماده است که قدرت علمی خود را در اختیار دولت ها قرار دهد تا با چالش و مشکلات روبرو نشوند.
وی گفت: وظیفه سپاه و بسیج این است که اگر دولت ها در هرزمینه ای که نیاز داشته باشند از دستشان گرفته و راه رابر آن ها هموار کند.
وی افزود: یکی از افتخارات بسیج این است که وابسته به جناح خاص یا شخص خاصی نبوده و پشتیبان ولایت فقیه است و از هرکسی که پشتیبان ولی فقیه باشد و برای ترقی و پیشرفت های ایران اسلامی تلاش کند، حمایت خواهد کرد.
وی افزود: روحیه بسیجی مختص دفاع نبوده بلکه در همه زمینه ها و عرصه ها می تواند کارساز باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها