یادواره شهدای طلبه و دانش آموز شهرستان بردسکن برگزار شد

یادواره شهدای طلبه و دانش آموز شهرستان بردسکن با همکاری حوزه علمیه امام صادق (ع) و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۱۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین موسوی در این مراسم که در محل حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بردسکن برگزار شد، با اشاره به این جمله از شهید آوینی که  " سعی کنید شهید شوید والا می‌میرید" گفت: امروز حدود ۳۳ قشر تخصصی بسیج داریم که از جمله آن‌ها بسیج دانش آموزی و بسیج طلاب است.
 
وی در ادامه؛ تقوی و عفت، مجاهده در راه خدا، اقدام به موقع، علم و دانش، و شهادت در راه خدا را با ذکر مصادیقی از هرکدام از جمله ملاک‌های قرآنی یاد کرد که موجب برتری انسانی بر انسان دیگر می‌شود که تمام این ملاک‌ها در شهدا جمع شده است.
 
 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه گناباد ابراز داشت: در چهار پنج سال اخیر دو گفتمان در برابر هم قرار گرفتند یکی گفتمان سازش و دیگری گفتمان مقاومت که گفتمان مقاومت گفتمان غالب و پیروز است.
 
حجت الاسلام موسوی منظور از بصیرت را تشخیص با اولویت ذکر کرد و همگان مخصوصا طلاب و روحانیون را به بصیرت‌دهی بیشتر و تشخیص اولویت‌ها فراخواند.
 
در پایان این مراسم نیز دقایقی به مرثیه خوانی و مداحی توسط مداح اهل بیت پرداخته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار