خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه مهدی‌شهر،

نشست فرماندهان پایگاههای بسیج محلات و حوزه های بسیج مهدیشهر+ تصاویر

نشست فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج محلات و حوزه های بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر در حسینیه سپاه ناحیه مهدیشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۱۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و حوزه‌های بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر در حسینیه سپاه ناحیه مهدیشهر برگزار شد.
سرهنگ دوم پاسدار حسن ذوالفقاری فرمانده بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر از حضور پرشور بسیجیان و فرماندهان در مراسم بزرگداشت ۵ آذر، همایش شکوه مقاومت تشکر و قدر دانی کرد.
سرهنگ ذوالفقاری از فرماندهان خواستار پویائی بیشتر پایگاه و کیفی سازی گشت‌های محله محور شد و از فرماندهان خواستار بحث و تبادل نظر در حول این دو موضوع شد.
حجت الاسلام یعقوبی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه گفت: عاقل‌ترین مردم کسی است که خدا را بشناسد و خدا را عاشقانه عبادت کند، شناخت و معرفت بیشتر به خدا موجب عبادت عاشقانه‌تر میشود و در مرحله دوم دشمن را بشناسد و نسبت به توطئه دشمن عمل و خود را تجهیز کند.
حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت:مهمترین نکته اهمیت امروز تجهیز در مقابل دشمنی است که از طریق روش‌های مختلف سعی در اخلال در کار نظام و تفرقه افکنی در بین مردم و هیئت‌های مذهبی دارد، امروز آمریکا و در راس آن استکبار جهانی شرایط بدی برای ما در رسیدن دارو و بسیاری از کالا‌های مورد نیاز جامعه را در دستور کار خود قرار داده و در جامعه اسلامی در حال تفرقه افکنی است، امروز اقتدا خود را مدیون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران عزیز هستیم و باید قدر دان نعمت امنیت باشیم.
در این نشست فرماندهان پایگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را حول این دو محور ارائه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها