استاندار مرکزی گفت: در همه انقلاب ها رهبری انقلاب یک سری استراتزیهای خاصی برای آن انقلاب دارد که بسیج یکی از موارد اینچنینی در نظر حضرت امام بود.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۲۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی ظهر امروز در نشست صمیمی فرماندهان پایگاه های بسیج اداره های استان گفت : از دلایل مهمی که حضرت امام(ره) در سال 58 دستور تشکیل بسیج را دادند دورنگری،زرف اندیشی و مصلحت سنجی بود که هنوز جنگ در کشور شکل نگرفته بود ولی تفکر امام در کشور جاری شد و اگر بسیج قبل از جنگ شکل نگرفته بود مشخص نبود چه اتفاقی برای کشور می افتد.

وی افزود: از همان ابتدای تشکیل بسیج امام این نهاد مردمی را تنها برای جنگ بنا نکردند بلکه یک تفکر عظیم پشتوانه حرکت بسیج بود که نظامی،سازندگی،فرهنگی و... بخشی از توقعات مورد نظر بنیان گذار جمهوری اسلامی بود.

استاندار مرکزی ادامه داد: یکی از دلایل تشکیل بسیج این بود که انقلاب نیازمند این بود یک نیرویی از قلب مردم بیرون بیاید،در دوران دفاع مقدس در جنگ نقش آفرینی کرد و بعد از آن با سازندگی و در همزمان با ناتوی فرهنگی و امروز هم با جنگ اقتصادی و روانی که گریبان گیر کشور شده است.

وی اظهار داشت: در همه انقلاب ها رهبری انقلاب یک سری استراتزیهای خاصی برای آن انقلاب دارد که بسیج یکی از موارد اینچنینی در نظر حضرت امام بود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: بسیج در همین حمله اخیر اسرائیل باعث از پای درآوردن این رژیم در حملات هوایی شد و مدت زمان این شکست را از جنگ 33 روزه لبنان به 48 ساعت تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: در تاریخ آمریکا اگر بررسی کنیم میبینیم که جان بولتون طرفدار جنگ نظامی برای مقابله با انقلاب ایران بوده است ولی اکنون نظر او درباره انقلاب اسلامی تغییر پیدا کرده است.

استاندار مرکزی با اشاره به جنایت هایی که در یمن توسط آمریکایی ها انجام می شود گفت: با وجود هزینه ای 50 هزار میلیاردی که آمریکایی در یمن انجام می دهند و سلاح های گسترده ای که در عربستان استفاده می کنند و آل سعود هیچ اختیاری در مورد زرادخانه ها ندارد ولی باز هم میبینیم که تفکر بسیجی این همه نقشه های شوم دشمنان را در منطقه از پای درآورده است.

وی افزود: گرانی و سوء مدیریت ها را در کشور فقط نگاه نکنیم، نگاهمان به دستگاه های تبلیغاتی بیگانه و غرب نباشد که مشکلات را در کشور در هزاران بوق و کرناهای خود می کنند نباشد،به دستاوردهای انقلاب هم نگاه کنیم، برای مردم باید تبیین کنیم که از کجا به اینجا رسیده ایم.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: تحت یک محور مقتدر با رهبری معظم انقلاب می توانیم از پس مشکلات بر میاییم.

وی تصریح کرد: سازش و کوتاه آمدن در برابر قدرت هایی که افول آنها نزدیک است راه حل مشکلات نیست، امروزه کشورهای منطقه نگاه ویژه ای به جمهوری اسلامی دارند و ایران را الگوی خود می دانند.

استاندار مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: اگر امروز بسیج و نیروهای سازندگی و اجرایی در کشور در کنار هم باشند با همین شرایط موجود به راحتی از مشکلات عبور می کنیم،صدور انقلاب اسلامی یک نفوذ معنوی است که این اتفاق افتاده است و ما باید آن را حفظ کنیم.

ارسال نظرات