خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید در دانشگاه های آزاد کشور:
مسئول بسیج اساتید در دانشگاه های آزاد کشور رویکرد اصلی بسیج را مبتنی بر عقلانیت و وحدانیت دانست.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۳۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم گرامی داشت هفته بسیج با حضور دکتر هاشمی مسئول بسیج اساتید در دانشگاه های آزاد سراسر کشور و جمعی از بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ، در این دانشگاه برگزار شد.
هاشمی در ابتدا با توجه به جایگاه والای بسیج عنوان کرد : بسیج مستضعفین نه تنها مولود انقلاب بلکه همزاد انقلاب اسلامی بوده و این شجره طیبه از اقدامات معجزه آسای امام راحل (ره) است.
وی با اشاره به وظایف بسیج ، مهم ترین رسالت بسیج را صیانت از انقلاب و نظام اسلامی دانست.
مسئول بسیج اساتید در دانشگاه های آزاد کشور ، بسیج را یکی از بی نظیرترین نهاد های مردمی عنوان نموده و علت این امر را نیز تفکر ، اندیشه ، عزم و اراده بسیج در همه ابعاد دانست.
هاشمی در ادامه رویکرد اصلی بسیج را مبتنی بر عقلانیت و وحدانیت دانسته و افزود : امروز بسیج به واسطه مردمی بودن میدان دار عرصه های کلان در کشور بوده و علت هجمه های شدید به این نهاد انقلابی نیز امروز همین است.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه فراجناحی بسیج گفت : نگاه بسیج به افراد و جریان ها نگاه ارزشی است .
دکتر هاشمی همچنین با اشاره به روحیه والا و پشتکار بسیجی افزود : در هر کجا که تفکر و روحیه بسیجی حاکم گردیده است ، موفقیت و پیشرفت حاصل شده به عنوان نمونه در مقوله موشکی و نظامی.
مسئول بسیج اساتید در دانشگاه های آزاد سراسر کشور با توجه به فرمایشات مهم اخیر مقام معظم رهبری افول و سقوط رژیم صهیونیستی و آمریکا را نزدیک و حتمی دانست و خاطر نشان کرد : رژیم صهیونیستی که در 6 روز اجماع اعراب را شکست داد ، امروز در طی 2 روز شکست خورد.
وی در پایان دلیل هجمه های امروز علیه دانشگاه آزاد اسلامی را جاری شدن تفکر و روحیه بسیجی در بدنه این دانشگاه دانسته و ابراز امیدواری کرد خروجی دانشگاه آزاد در سال های آینده ، جوانان طراز انقلاب اسلامی خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها