خبرهای داغ:
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: امنیت ایران در گرو حمایت از جبهه مقاومت است .
کد خبر: ۹۰۸۴۵۳۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، دکترمحمد حسن قدیری ابیانه ( سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام ) در همایش طلایه داران بصیرت بمناسبت هفته بسیج ؛ با موضوع تاثیر انقلاب اسلامی در افول آمریکا در مسجد حضرت ولی عصر (عج) سمنان افزود: کشورهای همسایه سوریه تمام تلاش خود را در چند سال گذشته برای نابودی بشار اسد انجام دادند اما ایران اسلامی با اقتدار از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند.
وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امروز جبهه مقاومت در منطقه حرف اول را می زند و قدرت این نظام مقدس، استکبار جهانی و رژیم غاصب قدس را به ستوه در آورده است.
سفیر سابق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا ادامه داد: بن سلمان فرد گماشته استکبار جهانی در منطقه در آشفتگی به سر می برد و پایه های آل سعود به دلیل جنایت های مکرر سست شده است.
قدیری ابیانه اضافه کرد: اکنون ترامپ شکاف عمیقی بین آمریکا و اروپا ایجاد کرده است و این رویکرد به نفع ایران بوده و باید از این شرایط برای عزت و اقتدار جمهوری اسلامی تلاش کرد.
وی افزود: آمریکا رو به سقوط بوده و شرایط اقتصادی آن به شدت نا به سامان است.
قدیری ابیانه گفت: اکنون آمریکا 21 هزار و 700 میلیارد دلار بدهی دارد و اقتصاد این کشور در آینده نزدیک سقوط می کند.
وی تصریح کرد: به ازای هر یک نفر که در آمریکا زندگی می کند، دولت این کشور 217 هزار دلار بدهی دارد و آمریکا بیش از 6 هزار میلیارد دلار به کشورهای خارجی بدهکار است.
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام ادامه داد: بیش از 40 میلیون نفر در آمریکا زیر خط فقر هستند و ده ها میلیون نفر در این کشور بدون سرپناه زندگی می کنند.
قدیری ابیانه گفت: اکنون کشور ایران یک ابرقدرت در جهان اسلام است و ایالات متحده آمریکا از کشورمان به شدت هراس دارد.
قدیری ابیانه ادامه داد: رضا شاه مطیع کشورهای غربی بود و آن روزی که این پادشاه جنایتکار به درد غربی ها نمی خورد او را از کشور ایران بیرون کردند.
وی گفت: محمدرضا شاه هم از منافع انگلیس در کشور ایران دفاع می کرد و مردم در زمان انقلاب جواب دندان شکنی به این پادشاه ملعون ایران دادند.
قدیری ابیانه تصریح کرد: امام خمینی (ره) به خوبی از ملت ایران در برابر یاوه گویی های استکبار جهانی دفاع کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی یکی از مستقل ترین کشورهای جهان است.
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: ارتباط با آمریکا برای هیچ‌ کشوری خوشبختی نمی آورد و امروز فقر در کشورهای هم پیمان استکبار جهانی موج می زند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها